Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte provat den själv, gick en på Omega Forums hösten 2017 (senast vad jag kan se) för $420. Verkar vara sällsynta, så här står det (bland annat) i annonsen:Någon av er som har testat länken 1499/842 till sin Speedmaster Pro och har ett hum om vad en sådan länk kostar? Är länken bra eller är det ett stort steg bakåt i kvalité och finish än den nya länken? Tror jag kommer uppskatta den länken (20-16) än nuvarande (20-18) centimeter avsmalning.
Stort tack! Attans, då lär det inte vara så enkelt som att be en AD att beställa en sådan länkHar inte provat den själv, gick en på Omega Forums hösten 2017 (senast vad jag kan se) för $420. Verkar vara sällsynta, så här står det (bland annat) i annonsen:
These bracelets do not surface very often at all, especially in such fantastic condition. I would say it is TZ 90-92%.
These bracelets were produced in the late nineties for only a couple of years, and they have become quite desirable today. It's certainly less bulky than the latest 1998 bracelets, and retains a pleasant taper.
Förhoppningsvis en liten ledtråd till vad de kan kosta![]()
Verkar inte vara så lätt att få tag på en... Här får du URL:en till annonsen:Stort tack! Attans, då lär det inte vara så enkelt som att be en AD att beställa en sådan länk
Riktigt bra den där!Dagen till ära.
Tack! Om det inte vore för att den bär lite högt så vore det en helt fulländad klocka. Om man ska ha något att klaga på dvs.Riktigt bra den där!
Den där är otroligt fin!![]()
Då kör jag också en till![]()
SnyggtNu på länk
![]()
Bild på Speedy på orange gummi tackFörsta gången på länk idag. Har nästan oavbrutet bärt den på orange gummi. Vilket skapat många frågetecken bland personer runt mig
![]()
Dagen till ära.