Är tämligen övertygad om detta!Det var det jag var osäker på. Men det kanske passar finfint
Men det står ju diameter på hålen på ofrei. Bara att jämföra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är tämligen övertygad om detta!Det var det jag var osäker på. Men det kanske passar finfint
Är tämligen övertygad om detta!
Men det står ju diameter på hålen på ofrei. Bara att jämföra
Vad hände med de förra visarna?Hur vet jag diametern på hålen på 863 när jag inte hittar visare? Jag har nämligen inte tagit loss dem som sitter på... Tack
Vad hände med de förra visarna?
Det jag hoppades på. Hade varit grymt med henmabakade som matcharDem sitter kvar på klockan, men dem har en gång blivit utbytta till nya visare och matchar inte index. Tänkte köpa hem nya och försöka baka lite kanske även byta till andra visare då klockan inte har något samlarvärde och jag tycker att några andra tilltalar mig mer (fois) (är även sugen på att tillsätta lite färg men jag är för feg)
Det jag hoppades på. Hade varit grymt med henmabakade som matchar
Hade gärna velat ha en 3592, men då med passande visare.
Jag har aldrig gjort något liknande så vi får se bara frakten kostar ju skjortan så får se om jag hittar några...
Har du kollat med farfarsklockor? Har för mig att jag läst att de kan fixa visare, reluma i "rätt" färg. Är inte säker på det här men kan väl vara värt att kolla upp?
Längst till vänster: Cal. 321 (see-through baksida från ebay?)Kan man få en beskrivning av vilket verk som sitter i vilken baksida i bilden?
Kan inte 2:an vara ett 861 som är konverterat med en Omega-glasbaksida?Längst till vänster: Cal. 321 (see-through baksida från ebay?)
2:a från vänster: Vet ej
2:a från höger: Cal. 863 (3592.50)
Längst till höger: Cal. 1863 (Tidig (?) 3572.50)
Jo det är en 861 så vitt jag vet men ifrån vilken klocka sitter "Limited Edition" på baksidan? Kollade i MWO och online men hittar ingen :/Kan inte 2:an vara ett 861 som är konverterat med en Omega-glasbaksida?
Där ser man, tänkte inte på att det var en 1861 . Undrar fortfarande var nr 2:s baksida kommer ifrånLeft to right cal. 321 ("copper"), cal. 861 ("copper"), cal. 863 ("gold"), and cal 1861 (rhodium)
dom två första moddade med glasbaksida, den sista ?! finns ju 1863 som är lite znyggare än 1861
"franking"?Där ser man, tänkte inte på att det var en 1861 . Undrar fortfarande var nr 2:s baksida kommer ifrån
Nej, tycker att den är vackrare som den är...Jag funderar på att modda min Speedmaster lite. Byta tavlan till vit och visarna till svarta. Gör jag nått galet som jag kommer ångra efter en vecka eller nått som kan fungera?
Som den är idag
Som den eventuellt skulle bli (lånad bild)
Vad tycker folk?
Du vet att du kan vilja byta tillbaka. Enda lösningen är att köpa en till speedy som du moddar och så kan du välja färg efter dagshumör.Jag funderar på att modda min Speedmaster lite. Byta tavlan till vit och visarna till svarta. Gör jag nått galet som jag kommer ångra efter en vecka eller nått som kan fungera?
Som den är idag
Som den eventuellt skulle bli (lånad bild)
Vad tycker folk?
Det värsta e ju att nu har du ju satt myror i huvudet på mig..!Du vet att du kan vilja byta tillbaka. Enda lösningen är att köpa en till speedy som du moddar och så kan du välja färg efter dagshumör.
Alltid glad åt att "hjälpa" till.....Det värsta e ju att nu har du ju satt myror i huvudet på mig..!
En ny ny?Hej, funderar på att köpa en ny speedmaster professional. Är det något som ni rekommenderar?
Japp en splitter nyEn ny ny?
Jag gillar gray side of the moon jäkligt mycket, men klassikern är ju alltid en klassiker! Rekommenderar det starkt! Underbar klocka med en kul story och mycket information om man är into såntJapp en splitter ny
Tack för tipsJag gillar gray side of the moon jäkligt mycket, men klassikern är ju alltid en klassiker! Rekommenderar det starkt! Underbar klocka med en kul story och mycket information om man är into sånt