Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Polarens och min![]()
Jäkligt snyggt med panda-tavla måste jag sägaMitsukoshi-mod
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jäkligt snyggt med panda-tavla måste jag säga![]()
Wow, du har gått igenom ett gäng speedys!Och nogra fler från arkivet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snoopyn är min jaSnoopy är din va? Så jäkla fin, är den original eller är tavlan bytt? Och vad kostar ett tavelbyte på en speedy?
Snoopyn är min jaKöpte den som den var så vet faktiskt inte vad tavlan kan kosta, men bytet lär inte kosta mer än 1000-2000
Edit: Ingen äkta snoopy klocka tyvärr utan en snoopy tavla i en .005![]()
Är en av de få klockor jag inte ens haft en tanke på att sälja sen jag köpte denRiktigt grym! Om man kommer över en tavla nån gång får det nog bli ett byte![]()
Någon favorit? Och hur upplevde du skillnaden i storlek mellan co-axial speedys och Pro? Är ju lite sugen på en DSOTM alltså.Och nogra fler från arkivet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Någon favorit? Och hur upplevde du skillnaden i storlek mellan co-axial speedys och Pro? Är ju lite sugen på en DSOTM alltså.
Breddar tråden lite och bjuder på några bilder på min Speedmaster Broad Arrow![]()
![]()
![]()
![]()
Slå tillVill ha![]()
Bra instegsspeedyAldrig ägt en Speedmaster tidigare:
![]()
![]()
Ja man får ju ha något att känna in sig medBra instegsspeedy![]()
Grymt, grattis! Känner mig fortfarande nykär emellanåt efter mer än ett års ägande![]()
Då satt den på armen, snacka om nykär
Inte alla förunnat att ha en sådan ref som första Speedmaster, dessutom en med originallänkAldrig ägt en Speedmaster tidigare:
![]()
![]()
Grym klocka! Grattis! Du får tagga till lite extra imorgon![]()
Grattis! =D En upplevelse bara att packa upp den.![]()
Tack Hasse!Inte alla förunnat att ha en sådan ref som första Speedmaster, dessutom en med originallänkStort grattis
![]()
TackTack Hasse!
Den är riktigt trevlig, även om det inte är ett toppex i likhet med dina Speedys![]()
Det kan kanske vara av intresseTackKanske det men du har en mycket mer eftertraktad referens, ska du inte berätta för alla i tråden vilken ref det är?
Tack! Verkligen, kul med alla tillbehör också!Grattis! =D En upplevelse bara att packa upp den.
Tackar! Haha ja blir nog en bra dagGrym klocka! Grattis! Du får tagga till lite extra imorgon![]()