Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till den skönheten och välkommen in i värmen!Första tisdagen med Speedy för min del
![]()
TackGrattis till den skönheten och välkommen in i värmen!![]()
bra att du har koll iallafallJag tog förgivet att den skulle bli skickad med värde, det är lite luddigt med postnords tjänster om man inte är en notorisk flippare och kan det där utantill. Den kommer nog fram, blir uppdatering i tråden imorgon![]()
Den lär komma fram finfint! Jag har aldrig varit med om att rek inte kommit fram,som det ska.Jag tog förgivet att den skulle bli skickad med värde, det är lite luddigt med postnords tjänster om man inte är en notorisk flippare och kan det där utantill. Den kommer nog fram, blir uppdatering i tråden imorgon![]()
Sålde min speedmaster .005 och hämtade igår ut denna på posten (311.12.42.30.01.001) Blev direkt kär i den när den kom ut. Är inget fan av ultraman men gillar verkligen de oranga och vaniljvita detaljerna. Vad tycker ni om denna?![]()
Grymt, gratulerar på dagenFödelsedag och nytt band på klockan!
![]()
Födelsedag och nytt band på klockan!
![]()
Tack så mycket!Grymt, gratulerar på dagen![]()
Tackar!Snyggt band och stort grattis!
Jag gillar den starkt men har svårt att bortse från den saftiga penisen... Men i övrigt tycker jag att klockan är grymt fin!![]()
Hahaha!![]()
Den är den röda tippen jag har svårt för
Grattis! Det där strapet satt ju som en smäckFödelsedag och nytt band på klockan!
![]()
Hahaha helt sjukt. När jag väl hittade den saftiga penisen så kan jag inte sluta titta!!! Men riktigt fin klocka hur som helst!Jag gillar den starkt men har svårt att bortse från den saftiga penisen... Men i övrigt tycker jag att klockan är grymt fin!![]()
Hahaha![]()
Den är den röda tippen jag har svårt för
Tack! Ja, redigt nöjdGrattis! Det där strapet satt ju som en smäck
Riktigt bra matchat strap, grattis till dig och klockan!Födelsedag och nytt band på klockan!
![]()
Så det var du som köpte den! Stort grattis till en grym Speedy!Jaha då välkomnar jag mig själv tillbaka, denna gången med en Italian Albino aka Bianco Italiano mod
![]()
![]()
Tack ska du ha! Riktigt trevlig tavlaSå det var du som köpte den! Stort grattis till en grym Speedy!
Tackar så mycket!Riktigt bra matchat strap, grattis till dig och klockan!![]()
Verkligen! Fick du Explorern såld?Tack ska du ha! Riktigt trevlig tavla
![]()
![]()
Ja, den fick lämnaVerkligen! Fick du Explorern såld?