S
Staafen
Guest
Då är det samma som jag har! Fint band som tyvärr bara blivit liggandes i min låda då jag föredrar brunt.Så var det ja, performance!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är det samma som jag har! Fint band som tyvärr bara blivit liggandes i min låda då jag föredrar brunt.Så var det ja, performance!
Det är riktigt skönt, speciellt sommartid om man vill köra läder då det andas bra tack vare gummit på undersidan.Då är det samma som jag har! Fint band som tyvärr bara blivit liggandes i min låda då jag föredrar brunt.
Tavlan på Reduced är ju katastrof. Lika balanserad och bra som Pro är, lika felproportionerad och "off" är reduced. Sen är det väl tal om strul och överkostnader vid service dessutom?
Svaret finns många gånger om i de 700 sidorna du inte läst
Men kort sammanfattning: ”vanliga” månklockan åkte till rymden. Den blev legend och ikon och skrev för evigt in sig som en del av den mänskliga historien på ett sätt som ingen annan klocka gjort förut eller kommer göra
Reducerade versionen har inte gjort något av det. Dessutom är kronografen en påbyggnad och det är billigare att köpa en resa till rymden än att serva den klockan.
Ungefär så.
ni har rätt båda två men med ökade intresset för klockor på senaste tiden, borde inte den ha hängt med mer än?Absolut. Symmetrin håller inte på Reduced. Egentligen är det bara Speedmaster och Zenith El Primero som jag tycker håller ihop designmässigt om man ser till kronografer. Reduced låter subtavlorna vara för långt från varandra.
Molequin Grained CalfVad för armband?
Har du ställt in dig på en reduced så kör, rimlig prisbild för en skulle jag säga är 14-20k beroende på tillbehörenSpeedmaster Reduced. En sån får det bli!
Något särskilt att tänka på mer än dyr service och väldigt spridd prisbild? Någon tidsperiod som är "bättre"?
Vad bör man egentligen betala för en i bra skick och någorlunda fräsch i verk m.m.?
Bra rem till den!145.022