ankanpankan
Basic
Min Speedmaster fick modella i fotostudion. svårt att misslyckas med den här klockan : )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevligt motiv, och dinka såklartMin Speedmaster fick modella i fotostudion. svårt att misslyckas med den här klockan : )
Grymt porrigt läder! Vad är det?Min Speedmaster fick modella i fotostudion. svårt att misslyckas med den här klockan : )
Lax?Grymt porrigt läder! Vad är det?
Känns såklart rimligt när du skriver det. Jag är en länk/nato-kille men skyller på trötthet. Kollar KS istället för att jobba när man borde sova
Riktigt snyggt! Är det Omegas egna läderband måntro? Letar själv efter ett svart i det stuketBlev byte från länk till läder nu på kvällskvisten, svartvitt så att säga
Tack! Det är ett Hirsch, exakt vilket kan jag inte komma på just nu. Men det är gummi på insidan, riktigt bekvämtRiktigt snyggt! Är det Omegas egna läderband måntro? Letar själv efter ett svart i det stuket
Det finns några till på forumet men det postas inte bilder på dem så frekvent. @Patrik J t.ex. har ju minst en-två av varje speedmaster ref.Tack!
Finns det inte fler 105.003 i tråden?
Tycker det ser ballt ut! Är det bekvämt?
Inspirerad av en gammal artikel slängde jag på ett Twist-o-flex på speedmaster FOIS. Är osäker på vad jag tycker, vad tycker ni?
Helt ok men föredrar nog ändå länk.Tycker det ser ballt ut! Är det bekvämt?
Riktigt bra!
Den skäms int för sig på läder!
Svaret finns många gånger om i de 700 sidorna du inte lästI ärlighetens namn så har jag inte läst 700 plus sidor så frågan kan ha diskuterats tidigare...
Varför är det så stor efterfrågan på ”vanliga” speedmastern och inte reduced?
Personligen tycker jag om storleken bättre men ogillar att det är en påbyggnads chrono men den förtjänar mkt mer rampljus än den får
Tavlan på Reduced är ju katastrof. Lika balanserad och bra som Pro är, lika felproportionerad och "off" är reduced. Sen är det väl tal om strul och överkostnader vid service dessutom?I ärlighetens namn så har jag inte läst 700 plus sidor så frågan kan ha diskuterats tidigare...
Varför är det så stor efterfrågan på ”vanliga” speedmastern och inte reduced?
Personligen tycker jag om storleken bättre men ogillar att det är en påbyggnads chrono men den förtjänar mkt mer rampljus än den får
Absolut. Symmetrin håller inte på Reduced. Egentligen är det bara Speedmaster och Zenith El Primero som jag tycker håller ihop designmässigt om man ser till kronografer. Reduced låter subtavlorna vara för långt från varandra.Tavlan på Reduced är ju katastrof. Lika balanserad och bra som Pro är, lika felproportionerad och "off" är reduced. Sen är det väl tal om strul och överkostnader vid service dessutom?
Jag har för mig att det är deras performace-serie, riktigt bra kvalité och skönt på armen. Jag har ett likadant som jag eventuellt kan sälja om du är sugen.Riktigt snyggt! Är det Omegas egna läderband måntro? Letar själv efter ett svart i det stuket
Så var det ja, performance!Jag har för mig att det är deras performace-serie, riktigt bra kvalité och akönt på armen. Jag har ett likadant som jag eventuellt kan sälja om du är sugen.