Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du ser ut att ha fått tag i ett härligt exemplar. Grattis och välkommen in i stugvärmen!Har aldrig förstått hypen kring Speedy så jag blev nyfiken att prova.
Kan konstatera som första intryck att den sitter riktigt bekvämt på handleden.
(Obs) parkerad bil för känsliga tittare
TackarDu ser ut att ha fått tag i ett härligt exemplar. Grattis och välkommen in i stugvärmen!
Fantastiskt fin! Så sjukt bra den där tavlan! Vad är det för band du har på?Ha en trevlig tisdag!
Tack!Fantastiskt fin! Så sjukt bra den där tavlan! Vad är det för band du har på?
Mkt bra kombo! Vackert!Tack!
Det är ett tropic
Tack!
Det är ett tropic
Ja! Speedmaster är grymt snygg på tropic.Gör sig tropic-bandet lika bra mot den svarta tavlan?
Sjukt finTack!
Det är ett tropic
I have one arriving this week.... FOIS
Inget dåligt Tropic det där!Tack!
Det är ett tropic
Det där var ingen slump!Astronaut-strumpor! Glad Speedy Tuesday!
Ja, det var inga problem alls. Men se till att ha exakt rätt mejsel, letade en hel del innan jag hittade en som var perfekt. Önskar jag kunde säga exakt vilken det ska vara ,men jag minns inte tyvärr.Är det någon som vågat sig på att korta originallänken till 005 själv? Jag har hört att det ska vara lite knepigt?
Nej, det var inte knepigt. Skruven satt inte så hårt som jag räknat med ens.Är det någon som vågat sig på att korta originallänken till 005 själv? Jag har hört att det ska vara lite knepigt?
Nej, det var inte knepigt. Skruven satt inte så hårt som jag räknat med ens.
Toppen, då kanske man kan våga sig på det. =)Ja, det var inga problem alls. Men se till att ha exakt rätt mejsel, letade en hel del innan jag hittade en som var perfekt. Önskar jag kunde säga exakt vilken det ska vara ,men jag minns inte tyvärr.
Ja det löser du . Ta det lugnt bara.Toppen, då kanske man kan våga sig på det. =)
Ja jag ska försöka att inte lacka ur allt för mycket Haha!Ja det löser du . Ta det lugnt bara.