• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

10 år sedan jag var i London senast, och var dessvärre inte ”klockfrälst” då. Men nu när man är det, OJ! Finns mycket fint att titta på. De här godbitarna observerades i Burlington Arcade. Var ju bara tvungen att dela med mig av en snabbt tagen bild! :)
9CE52CCE-D290-4E18-88D3-5DEBF5EBC1B8.jpeg

Hmm, jag får ju inte min 145.012-67 såld verkar det som... Kanske lika bra att slakta den och sälja delarna :D Nästan 40k SEK begärs för den här DON bezeln på OF:
En 1039/516 länk ligger runt 15k, flat-foot krona runt 5k, en tavla kan man säkert få 15k för, ett servat 321 verk ligger på 30k, tritium visare 5k och en komplett boett bör man få 15k för. Få se nu, det blir väl 125k, frestande :D

Riktigt läskig tanke det där...

Nå har jeg vært uten en speedmaster siden oktober så er på tide å kjøpe en ny. Frågan er om det blir en fois eller 005.
Finns det lenke som går å kjøpe til fois?

Ingen her som tilfeldigvis er trøtt på sin speedy og bor i Stockholm?
Jag hade precis samma dilemma för en månad sedan. Provade båda och efter en tids resonerande fram och tillbaka blev det en 005:a. Är extremt nöjd, men tips är att prova då tror jag magkänslan styr dig rätt!

Lycka till!

Tillbaka
Topp