Johanw
Silver
Riktigt nöjd med mesh!
Sugen på ett mesh. Är det ett OEM eller Omega?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt nöjd med mesh!
Jäklar vad snyggt band. Får man fråga var du har köpt det?Det blir nog inte mycket skönare än så här i bandväg!
Tack! Det är ett shell Cardovan som jag köpt från @jankoxxx här på KS!Jäklar vad snyggt band. Får man fråga var du har köpt det?
Grymt snyggt band!Hoppas att ni går en fin dag alla Speedys!
Stort tack! Det är otroligt skönt på, riktigt mjukt och fint!Grymt snyggt band!
Det är inte ett omega mesh. Tycker mesh passar grymt bra på speedyn!Sugen på ett mesh. Är det ett OEM eller Omega?
Grattis Om jag minns rätt så har du varit på jakt efter en choklad ett bra tag, kul att du hittade enOch när vi ändå var i farten...
Tack!!Grattis Om jag minns rätt så har du varit på jakt efter en choklad ett bra tag, kul att du hittade en
Snyggt band! Var fann du detta?Det blir nog inte mycket skönare än så här i bandväg!
Tack! Jag köpte det från @jankoxxx!Snyggt band! Var fann du detta?
Riktigt snygga alla tre, men min personliga favorit är utan tvekan rallyt med de lite mindre hålen längst till högerHoppas att ni haft en fin ST! Idag kom det två nya band, ett rally och ett riktigt mjukt och skönt Shell Cardovan. Vilket ska jag ta imorgon tycker ni?
Tack! Jag ska nog testa det imorgon eller senare i veckan.Riktigt snygga alla tre, men min personliga favorit är utan tvekan rallyt med de lite mindre hålen längst till höger
Coolt! Jag har en liknande från ca 80-tal som min pappa alltid pratade om att "den här kan man skriva med i rymden".Kör vidare med Speedy idag. Riggat med en ”rymdpenna” också..
Vad säger man mer än ”Grattis”!? Den är så grymt läcker på bild att man knappt vågar föreställa sig hur makalös den måste vara irl...Drar en pic till på lite choklad
Det var ju ännu coolare!! Jag köpte min i höstas i Köpenhamn efter att än en gång landat efter en flygning med bläck utrunnet ur pennan. Inte i fickan som tur var.Coolt! Jag har en liknande från ca 80-tal som min pappa alltid pratade om att "den här kan man skriva med i rymden".
Haha bra val där!Det var ju ännu coolare!! Jag köpte min i höstas i Köpenhamn efter att än en gång landat efter en flygning med bläck utrunnet ur pennan. Inte i fickan som tur var.
Tänkte att kan den funka i rymden borde den överleva vanliga flygturer..
Tack!Vad säger man mer än ”Grattis”!? Den är så grymt läcker på bild att man knappt vågar föreställa sig hur makalös den måste vara irl...
Snyggt band, vad är det för nåt?Onsdagen inleds i alla fall med Speedy.
Tackar! Det är från Crown and Buckle.Snyggt band, vad är det för nåt?
Min farsa hade en i bilen. Förstod inte sambandet mellan gravitation och bläck förrän långt senare. Den var graverad rutig men med samma knapp på sidan om jag inte missminner mig.Coolt! Jag har en liknande från ca 80-tal som min pappa alltid pratade om att "den här kan man skriva med i rymden".
Det är exakt en sån jag har, silver med svarta rutor. Ska ta en bild på den ikväll! Jag har två kom jag på, en som mer eller mindre är oanvänd och en väl använd.Min farsa hade en i bilen. Förstod inte sambandet mellan gravitation och bläck förrän långt senare. Den var graverad rutig men med samma knapp på sidan om jag inte missminner mig.
Precis så!Det är exakt en sån jag har, silver med svarta rutor. Ska ta en bild på den ikväll! Jag har två kom jag på, en som mer eller mindre är oanvänd och en väl använd.
För längesedan hörde jag en historia om när Nasa höll på att utveckla pennan och annan rymdmateriel. Samtidigt som man tävlade om att vara före Ryssen. Penn-projektet hade ett eget team och allt leddes mycket proffesionellt tills man slutligen lyckats få fram en penna som fungerade utan gravitation.Kör vidare med Speedy idag. Riggat med en ”rymdpenna” också..
Hahaha!För längesedan hörde jag en historia om när Nasa höll på att utveckla pennan och annan rymdmateriel. Samtidigt som man tävlade om att vara före Ryssen. Penn-projektet hade ett eget team och allt leddes mycket proffesionellt tills man slutligen lyckats få fram en penna som fungerade utan gravitation.
Ryssen tog en blyetspenna.
Vet inte hur mycket sanning det är men jag gillar Low-tech lösningar och brukar berätta historien när jag får chansen.
För längesedan hörde jag en historia om när Nasa höll på att utveckla pennan och annan rymdmateriel. Samtidigt som man tävlade om att vara före Ryssen. Penn-projektet hade ett eget team och allt leddes mycket proffesionellt tills man slutligen lyckats få fram en penna som fungerade utan gravitation.
Ryssen tog en blyetspenna.
Vet inte hur mycket sanning det är men jag gillar Low-tech lösningar och brukar berätta historien när jag får chansen.