Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym bild och riktigt snyggt band! Vad är det för nåt?Tisdag!
Tack! Molequin Grained Calf i färgen Whiskey Tan. Riktigt nöjd! Superskönt med quick release spring bars också.Grym bild och riktigt snyggt band! Vad är det för nåt?
Flott!Kör torsdag med -70 tals LCD Speedmaster.
Välkommen hit och bra klocka!Mitt första bidrag till KS bästa tråd.
Speedmaster ck2998. Trevlig helg.
Grattis, himla fin! Kul att den stannade i Sverige!Dubbelpostar bara för att berätta att denna Speedy känd sen tidigare i tråden fortfarande finns här på KS men med ny nöjd ägare
Grattis En Ed White är verkligen en trevlig pjäsDubbelpostar bara för att berätta att denna Speedy känd sen tidigare i tråden fortfarande finns här på KS men med ny nöjd ägare
Välkommen hit, jag lovar att du kommer trivasMitt första bidrag till KS bästa tråd.
Speedmaster ck2998. Trevlig helg.
Kul! Grattis till den! Ser fram emot bilder.Hej, har precis köpt min första Speedmaster. En "Tintin" (bild kommer). Skulle dock vilja ha lite tips på vart man kan köpa bra nato armband som inte kostar skjortan. Något tips? Bor i Stockholm.
Hej, har precis köpt min första Speedmaster. En "Tintin" (bild kommer). Skulle dock vilja ha lite tips på vart man kan köpa bra nato armband som inte kostar skjortan. Något tips? Bor i Stockholm.
Tack för tipset. Ser bra och billigt ut.Blev också med speedmaster nyligen, efter mycket letande och jämförande beställde jag band från https://www.cheapestnatostraps.com/ , vilket många andra på forumet också verkar ha beställt ifrån. Återkommer med bild och åsikter när jag får hem bandet.
Tycker jag med, skickades samma dag som jag lade min beställning!Tack för tipset. Ser bra och billigt ut.
Tack för tipset. Visst funkar väl 20mm för en speedmaster moonwatch? 19mm skall det väl egentligen vara men utbudet är så mycket sämre för den storleken...Blev också med speedmaster nyligen, efter mycket letande och jämförande beställde jag band från https://www.cheapestnatostraps.com/ , vilket många andra på forumet också verkar ha beställt ifrån. Återkommer med bild och åsikter när jag får hem bandet.
Fungerar alldeles utmärkt.Tack för tipset. Visst funkar väl 20mm för en speedmaster moonwatch? 19mm skall det väl egentligen vara men utbudet är så mycket sämre för den storleken...