D
Deleted member 4412
Guest
105.012 65
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till tråden!Min första Speedy Tuesday. Känns bra.
Missade att skriva att timvisaren tyvärr är re-lumad
Kommer det att budas något? (kanske är hemligt.... Svara bara om du vill )Missade att skriva att timvisaren tyvärr är re-lumad
Tja, bjuder jag på något så blir det inte den i alla fall Ingen annan Speedy heller då jag har alltför många sådana, kanske någon Rolle i så fallKommer det att budas något? (kanske är hemligt.... Svara bara om du vill )
Då dröjer det inte länge innan du köper med andra ord?Sitter här och saknar min 145.022
Mycket på önskelistan. Men 4:e gången gillt kanske...Då dröjer det inte länge innan du köper med andra ord?
En fråga till älskare av vintage Speedy. Jag har ju hört en del om att man ska akta sig för 321-verket, att det börjar bli svårt med reservdelar osv. Hur är det med den saken? Är ganska sugen på en stepped dial speedy av något slag, borde jag sikta på referenser med 861-verket istället eller går det att lösa service/reparation av även 321rna?
Tackar för svaret och erbjudandet! Inte riktigt bestämt mig för hur jag vill göra ännu...Jag tror inte det är någon större risk med 321, nu har ju Omega börjat tillverka nya 321 så förhoppningsvis så kommer det att finnas nya reservdelar att få tag på. Min urmakare säger att han har gott om reservdelar så jag känner mig lugn i alla fall Har för säkerhets skull köpt på mig ett 321 verk för att vara riktigt säker Klart du ska ha en pre-moon 321, tycker själv att det är själva Speedy själen, pm:a mig gärna om du är intresserad av en!
Fundera i lugn och ro, du ska givetvis komma fram till vad du själv verkligen villTackar för svaret och erbjudandet! Inte riktigt bestämt mig för hur jag vill göra ännu...
Lite annorlunda, väldigt sällan man ser det tycker jag. Men det funkar (som i princip allt till en speedmaster...)Gummi på speedy. Flipp eller flopp?
Gummi på speedy. Flipp eller flopp?
Tycker det var snyggt, vad är det för band?