Dom mäter ju inte riktigt samma sak.Ja, vad kom du fram till när du körde?
Målet med mitt test va hur länge den går med och utan kronografen igång. Jag noterade tyvärr inte exaktheten på tidhållningen och märkte ingen uppenbar skillnad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom mäter ju inte riktigt samma sak.Ja, vad kom du fram till när du körde?
Så var det ja. Men då breddar dessa papper din undersökning iställetDom mäter ju inte riktigt samma sak.
Målet med mitt test va hur länge den går med och utan kronografen igång. Jag noterade tyvärr inte exaktheten på tidhållningen och märkte ingen uppenbar skillnad
Satt ju som en padda i väggen det där!Testar nytt band. Vad tycker ni, funkar det?
Bra med svart kontrastsöm!Testar nytt band. Vad tycker ni, funkar det?
Plus i kanten för omega-spänne!Testar nytt band. Vad tycker ni, funkar det?
Absolut! Snyggt med svart söm!Testar nytt band. Vad tycker ni, funkar det?
Väljer att endast se en fin speedy i denna bildGod morgon! =)
Jösses vilken trio! Har du skaffat en till?Speedy trio:
105.012 65, 145.022 ST69 o 145.022 ST68
Tack!Jösses vilken trio! Har du skaffat en till?
Mycket fint, sitter bra med läderTack!
Ja det blev en 145.022 ST69 i fredags, svensåld o orörd som min andra svensksålda, 105.012 65.
Den sitter numera på ett Hermés Barenia:
Beställt ett mörkbrunt mockastrap från Bulang som kommer i veckan. Tror det kommer o bli en nice kombo:
Jo tack jag föredrar oxå Speedy på läderMycket fint, sitter bra med läder
Är det av än?Läder på, undrar hur många timmar det tar innan det åker av igen
Jag har inte haft möjlighet att byta ännu, så det sitter på änÄr det av än?
Edit, missförstå mig rätt. Snyggt band men jag vet hur det är
Jaja, du hinner nog byta både en och två gånger innan det blir tisdag.Jag har inte haft möjlighet att byta ännu, så det sitter på än
Haha, förmodligen så!Jaja, du hinner nog byta både en och två gånger innan det blir tisdag.
Mycket nöjd med nykomlingen
Blev ett rejält lyft med lädret.