321 gör dem en exakt kopia på, så det blir en ny klocka med nytillverkad 321. 3861 är ett 1861 fast med coaxial och METAS certifierad
+1Tack för svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
321 gör dem en exakt kopia på, så det blir en ny klocka med nytillverkad 321. 3861 är ett 1861 fast med coaxial och METAS certifierad
+1Tack för svar!
Mockaband (!) av @Feskarn kan jag rekommendera
Jag går ofta tillbaka till denna bild. Från semestern förra året. Jag gick upp innan familjen för att sitta själv med en kaffe och starta dagen på bästa sätt: att vrida upp min Speedmaster. Nej hörrni, jag måste nog köpa en igen. PM om ni har någon 005 som hänger löst. Finns köpesannons strax
Härlig bild. Vart var ni på semester? Nato ser bra ut på Speedmaster, tycker jag. Men vågade du bada med den?
Tack! Vi var på Tjörn, västkusten. Riktigt fint men extremt mycket fästingar. Jag är en extrem badkruka, men jag tog med badklocka in case of. Däremot skulle jag absolut inte bli rädd om jag ramlade i med speedy på armen, då dem borde tåla ett dopp iaf
Var försiktig, höll på att tappa min Ultraman ner i vattnet vid Nybrokajen. Länken släppte här...Fått på 1171-länk. Så får vi se hur det känns. Jäkligt snygg är den ju, rasslig också...
Liknade hände mig. Har skrivit om det längre bak i tråden. Fin länk med just det lilla stiftet vid låset viker sig väldigt lätt. Eller snarare de två ”hakarna” som sitter runt stiftet
Var försiktig, höll på att tappa min Ultraman ner i vattnet vid Nybrokajen. Länken släppte här...
Ja, man får syna grejerna Tack för att ni gör oss uppmärksamma på det! Men min ser bra ut, länken är ju mindre än ett år och inte jättemycket använd.
Var försiktig, höll på att tappa min Ultraman ner i vattnet vid Nybrokajen. Länken släppte här...
Min är sparsamt använd. Köpte den samma dag som jag fick min ST2. Har den mest på helger och tisdagar. Ska definitivt vara uppmärksam nu innan varje användning. Oavsett vad så gillar jag länken grymt mycket.Ja, man får syna grejerna Tack för att ni gör oss uppmärksamma på det! Men min ser bra ut, länken är ju mindre än ett år och inte jättemycket använd.
Kunde inte sagt det bättre själv ber om ursäkt för svar typ fyra dagar senare hahaAlltså, speedyn är verkligen sjukt snygg på nato. I typ tre timmar. Sen vill jag ha på länken igen.
Liknade hände mig. Har skrivit om det längre bak i tråden. Fin länk med just det lilla stiftet vid låset viker sig väldigt lätt. Eller snarare de två ”hakarna” som sitter runt stiftet