Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får planera bättre eller helt enkelt aldrig ta av denFan, jag missar typ varenda Hastighets-Tisdag!!! Har Speedyn på mig nästan alla andra dagar
Fan, jag missar typ varenda Hastighets-Tisdag!!! Har Speedyn på mig nästan alla andra dagar
Jag hade väntat till problem uppstått så som dålig tidshållning.Några snabba frågor som jag hoppas få lite input på!
Min speedy (3570.50.00) som används 4-5 dagar i veckan börjar nu få några år på nacken och servicetankar börjar komma.
- Inköp ny dec 2014 så .. börjar närma sig 5 år. Märker inget udda alls men har det i bakhuvudet.. service efter 5 år. Hur har ni andra gjort?
- Tips på service i västsverige? GBG primärt men kan resa lite vid behov/pris/rekommendation etc.
- Vad har ni betalat för service ca? Bara urverk eller också polering etc? Bara så jag har en grov prisbild innan jag går igång.
Tackar!
Trevligt. Ja, eller det kan man redan - så länge det blir bra väderDrömmer mig lite tillbaks till tidig vår!
Men snart kan man ta fina höstbilder istället
Grattis!ÄNTLIGEN har man blivit med Speedy! Ska bli spännande att se hur vi kommer överens
Välkommen in i värmen!ÄNTLIGEN har man blivit med Speedy! Ska bli spännande att se hur vi kommer överens
Snyggt band. Var hittar man sånt?ÄNTLIGEN har man blivit med Speedy! Ska bli spännande att se hur vi kommer överens
Roligt att höra! Det sitter riktigt bekvämt på också Köpte bandet här: https://www.ebay.com/itm/Cinturino-...8?pageci=058fbc6e-463f-4eb4-9064-ef4d5af7771cSnyggt band. Var hittar man sånt?
Givetvis out of stock..Roligt att höra! Det sitter riktigt bekvämt på också Köpte bandet här: https://www.ebay.com/itm/Cinturino-...8?pageci=058fbc6e-463f-4eb4-9064-ef4d5af7771c