Grattis! Stannar den på KS?Jag ska lämna över den till en ny ägare på fredag för upplysning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Stannar den på KS?Jag ska lämna över den till en ny ägare på fredag för upplysning.
NejGrattis! Stannar den på KS?
Fan den där tavlan är så jäkla läcker.
Nu är klockan uppvriden och vi är snart redo för en snabb tisdag!
VälkommenHej hej!
...tillbaka!Välkommen
Därför håller jag hårt i dom jag har...tillbaka!
Min fjärde speedy. Blir tyvärr dyrare för varje gång.
Grattis sensmoral = behåll.. länge...tillbaka!
Så där ska spännet se ut! Och det är precis som du säger, det syns inte i vanliga fall! Jobb framför datorn är nog en riktig fiende för spännet.Repor på spännet ja.. mest deskdives under första året, inte jobbat så mycket skrivbord år 2. Köpte klockan ny Juni 2017. Ibland när man kikar nära blir man ledsen sen inser man att det är inget som syns iaf. Samma klocka på bilderna, ingen redigering.
Hej hej!
Haha, jag åkte iväg på lunchen och lånade sen ett konferensrum för paketöppningGrattis! Har du varit och köpt den på lunchen eller har du whiteboard pennor på bordet hemma också?
En nyfiken fråga! Har sett att du haft många andra riktigt grymma modeller på en lite högre nivå om man säger så. Vad är det som gör att du återkommer till just speedyn gång på gång?...tillbaka!
Grattis! Speedydrug drabbar oss alleHaha, jag åkte iväg på lunchen och lånade sen ett konferensrum för paketöppning
Håller helt med, både är fantastiska. Hade samma dilemma för ett tag sedan men då vägde vågskålen över mot 005:an. Vem vet, kanske blir att man testar FOIS:en i framtiden! Fantastiskt läderband förövrigt!Trevlig tisdsg KS!
På tal om skillnaderna mellan speedy pro och FOIS ovan, så är boetten och visarna som sagt annorlunda, och FOIS har 19mm band bredd jämfört med 20mm på PRO. Storleken skiljer med 2,3 mm, främst eftersom pro har en asymmetrisk boett. Jag tycker dock FOIS upplevs som mindre på handleden, vilket fick mig att byta från pro till FOIS. Vintage känslan med applicerad logga etc. är också ett plus enligt mig. FOIS har inte hesalit utan safir (enda lilla minuset enligt mig) och det gör klockan också en liten aning tjockare. Summa summarum, båda är fantastiska klockor men personligen föredrar jag FOIS.