Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha vem är den svenska Wisen med det grymma instakontot träd framJa, klart du ska bada och duscha med den om du vill det. Läs på Omegas hemsida vad 5ATM fixar.
Eller som en vis man (@dräpdrulle) en gång postade:
Bonus, efter bad i medelhavet sommaren -18:
Haha, säkert en KS-wis!!Haha vem är den svenska Wisen med det grymma instakontot träd fram
Den klarar det som står på klockan när den är ny / nyservad med avklarat trycktest. Dvs. du kan bada, duscha osv. med den. Men man ska alltid vara medveten om att det finns risk med att ha den i vatten och det finns olika faktorer som kan skada tätheten. Jag personligen tar alltid av mig klockor när jag ska vara i vatten för att ta bort sådan risk.Hur vattentålig är Speedmastern egentligen? Den skall vara vattentät till 50m, men skulle man exempelvis våga bada/duscha med den? Hittills så har jag tagit av den varje gång jag ska utföra en aktivitet som involverar vatten, är detta något jag ska fortsätta göra?
Där fick du med loggan också.Njuter av lite sol och beundrar hesalite.
Geckota Kingston Vintage Racing från Royalstraps. Nu t.o.m. på rea för 195kr. Ett fynd imho.
God morgon och välkommen!Min första #SpeedyTuesday
Tack och god morgon!God morgon och välkommen!
Välkommen till mysklubben! Nu väntar vi bara på @FilPro s EntreMin första #SpeedyTuesday
En snabb tisdag önskas!
#speedytuesday
Tack! Han väntar lite med oskuldenVälkommen till mysklubben! Nu väntar vi bara på @FilPro s Entre
Välkommen!Min första #SpeedyTuesday
Grattis och välkommen in i värmenTrevlig Speedytuesday!
Köpte min grailklocka förra veckan, känner mig privilegierad att gå med i klubben!
Tusen tack!Grattis och välkommen in i värmen
Ett enklare läderband som är helt okej för pengen.Tjusigt armband, mer info och en bild på det?
Tjusigt! Grattis och välkommen in i galenskapen.Trevlig Speedytuesday!
Köpte min grailklocka förra veckan, känner mig privilegierad att gå med i klubben!