Rymdhamstern
Silver
Jepp, läder vinner. Iaf i min bokDenna bild är mer rättvis? Så läder vinner alltså
![]()
![]()
Å andra sidan spelar det ju ingen roll, kör på det du gillar bäst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp, läder vinner. Iaf i min bokDenna bild är mer rättvis? Så läder vinner alltså
![]()
![]()
Tack snälla för infon!Senaste länken (1998) är från 1998. Den uppdaterades någon gång för fem-sex år sedan med skruvar i stället för friktionspinnar mellan länkarna.
Ja. Kan tycka att det är 50/50 men läder är absolut inte fel!Jepp, läder vinner. Iaf i min bok
Å andra sidan spelar det ju ingen roll, kör på det du gillar bäst.
Ingen väntetidNån som känner till hur det är med helt nya? är det väntetider på dessa hos AD?
Och du bör kunna få rabatt på liatpriset. Vet inte hur eller hur mycket, jag är värdelös på att pruta själv. Men följer man trådar och folk på forumet här så ska man kunna få upp mot 15-20% rabatt?Nån som känner till hur det är med helt nya? är det väntetider på dessa hos AD?
Och du bör kunna få rabatt på liatpriset. Vet inte hur eller hur mycket, jag är värdelös på att pruta själv. Men följer man trådar och folk på forumet här så ska man kunna få upp mot 15-20% rabatt?
Båda är helt klart bra. Men länk vinner! Byter lite då och då på min,men faller alltid tillbaka på länk.Denna bild är mer rättvis? Så läder vinner alltså
![]()
![]()
005 har hesalitglasNär man tittar på lite klockor så finns det en som heter 005 och en som heter 006. Nån som kan förklara skillnaden?
När man tittar på lite klockor så finns det en som heter 005 och en som heter 006. Nån som kan förklara skillnaden?
När man tittar på lite klockor så finns det en som heter 005 och en som heter 006. Nån som kan förklara skillnaden?
Ja kanske är bäst att göra detta innan man bestämmer sig. Tack!Rekommenderar starkt att besöka en AD för att jämföra de båda modellerna live om du är intresserad av att köpa en. Var inställd på att köpa en 006 pga safirglaset men åkte istället hem med en 005. 005 såg helt enkelt mycket bättre ut enligt mig.
Låter ju bättre med safirglas men du kanske har rätt...Jag skulle chansa på att majoriteten här föredrar 005, inklusive mig själv.
Hesalit är en stor del av charmen med speedy. Tappar mkt känsla om du väljer bort det.Låter ju bättre med safirglas men du kanske har rätt...
Lite avundsjuk blir man...Äntligen fått hem min 105.012-66(eller 67) köpt av originalägaren. Den har aldrig blivit polerad, helt skarpa kanter. Fantastisk känsla. Slår alla klockor jag någonsin haft. Jag är lycklig!
Ska ha detta i åtankeHesalit är en stor del av charmen med speedy. Tappar mkt känsla om du väljer bort det.
Vilken klocka, grattis!
Så lik den "moderna" men ändå inte. Grattis till en otroligt fin Speedmaster
Vilken klocka, grattis!
Så lik den "moderna" men ändå inte. Grattis till en otroligt fin Speedmaster![]()