• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ja absolut.. väldigt många som bombarderat Uncle Seiko med klagomål så han säljer enbart inom USA för tillfället. Tråkigt såklart även för honom!
Ja, det känns som om det är lite hårt att beskylla honom för Corona och dess följder. Han skrev även på beställningssidan att det var långa leveranstider pga situationen så jag håller inte honom ansvarig alls. Ska man rikta ilska mot någon så är det ju i så fall USPS. Det är ju där min vara är, men även detta tycker jag är onödigt. Jag tar det med ro, även om man är lite otålig.

Ja, det känns som om det är lite hårt att beskylla honom för Corona och dess följder. Han skrev även på beställningssidan att det var långa leveranstider pga situationen så jag håller inte honom ansvarig alls. Ska man rikta ilska mot någon så är det ju i så fall USPS. Det är ju där min vara är, men även detta tycker jag är onödigt. Jag tar det med ro, även om man är lite otålig.
Ja precis samma känsla här med mitt Forstner!

Nej, denna kommer jag säkerligen aldrig sälja om jag slår till... Har tittat på denna i många många år och varje gång jag köpt en annan klocka så har jag funderat på varför jag inte köpte speedyn... Men nu är det dags!! Var tänkt att jag skulle slå till som en bröllopsklocka förra sommaren men av någon anledning räckte inte budgeten för speedyn då... Men nu jävlar :)
Om du inte behöver (den nya) länken finns denna :) https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-professional.133042/#post-3361913

Senast ändrad:
Från ikväll, speedyn har åkt på även utanför ST :)
9BE48C4F-3AD2-4433-8DF1-426D52921DEE.jpeg

Hej!

Kanske en jättedum fråga detta, men hoppas på förståelse och bra svar.

Jag har en helt ny Speedy, den klassiska, som jag igår upptäckte inte nollställer helt perfekt vad avser sekundvisare, se bifogad bild.

är detta någonting som jag bara bör släppa eller bör man ställa som krav på en helt ny klocka i den här prisklassen att den inte ska ligga ett snäpp fel.

6C6E6F4A-BE7C-4D29-8CF8-2EE6A03F4431.jpeg

Tillbaka
Topp