Ja just det du beställde ju den! Fy fasen vad segtMin Uncle Seiko 1171 har suttit fast i Washington i snart en månad, så du är inte ensam...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja just det du beställde ju den! Fy fasen vad segtMin Uncle Seiko 1171 har suttit fast i Washington i snart en månad, så du är inte ensam...![]()
Mitt förhandstips i denna recension är att inte beställa något innan jag fått minJa just det du beställde ju den! Fy fasen vad segtHade gärna läst dig recensera den, är själv lite sugen på hans flat link till min!
Ja absolut.. väldigt många som bombarderat Uncle Seiko med klagomål så han säljer enbart inom USA för tillfället. Tråkigt såklart även för honom!Mitt förhandstips i denna recension är att inte beställa något innan jag fått min
Den kommer nog tillslut...
Ja, det känns som om det är lite hårt att beskylla honom för Corona och dess följder. Han skrev även på beställningssidan att det var långa leveranstider pga situationen så jag håller inte honom ansvarig alls. Ska man rikta ilska mot någon så är det ju i så fall USPS. Det är ju där min vara är, men även detta tycker jag är onödigt. Jag tar det med ro, även om man är lite otålig.Ja absolut.. väldigt många som bombarderat Uncle Seiko med klagomål så han säljer enbart inom USA för tillfället. Tråkigt såklart även för honom!
Ja precis samma känsla här med mitt Forstner!Ja, det känns som om det är lite hårt att beskylla honom för Corona och dess följder. Han skrev även på beställningssidan att det var långa leveranstider pga situationen så jag håller inte honom ansvarig alls. Ska man rikta ilska mot någon så är det ju i så fall USPS. Det är ju där min vara är, men även detta tycker jag är onödigt. Jag tar det med ro, även om man är lite otålig.
Om du inte behöver (den nya) länken finns dennaNej, denna kommer jag säkerligen aldrig sälja om jag slår till... Har tittat på denna i många många år och varje gång jag köpt en annan klocka så har jag funderat på varför jag inte köpte speedyn... Men nu är det dags!! Var tänkt att jag skulle slå till som en bröllopsklocka förra sommaren men av någon anledning räckte inte budgeten för speedyn då... Men nu jävlar![]()
Imorgon är det tisdag, så jag gissar på något snabbt!Imorgon... Då ska jag hämta nåt som jag väntat på i många många år... Säkert 10 är...kan ni gissa vad det är?![]()
Snabbt som Appollo raketenImorgon är det tisdag, så jag gissar på något snabbt!
Du har kanske svarat tidigare, men schysst läderband! Var fick du tag på det?Ha en riktigt trevlig tisdag, KS!![]()
Tack! Jo jag har svarat på denna fråga några gånger redanDu har kanske svarat tidigare, men schysst läderband! Var fick du tag på det?