Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det roliga här är att det är samma racingläder (Geckota) på Royalsraps som på Watchgecko. Geckota äger WatchGeckoRoyalstraps har några racinglädernågra bilder från deras sida
![]()
![]()
Haha där ser man, någon som alltid kör länk kanske inte ska uttala sig om övriga alternativDet roliga här är att det är samma racingläder (Geckota) på Royalsraps som på Watchgecko. Geckota äger WatchGecko![]()
-Jag funderar på racing bandet på bilden.
Någon som har bilder av bandet monterat på Speedy för att dela?
![]()
En till:-Jag funderar på racing bandet på bilden.
Någon som har bilder av bandet monterat på Speedy för att dela?
![]()
En till:
![]()
Vad tror ni om det här bandet på speedyn
![]()
-Jag är mellan Radstock och Vintage Racing.
Jag tycker att finishen på Radstock är bättre medan jag föredrar färgen på Vintage Racing.
Men båda passar bra såklart.
![]()
![]()
Ledsen, har numer klockan på länk och känns meckigt att byta för en bild. Men, kan rekommendera detta racing-strap! Tycker dock (som många andra) att länken ger en mer gedigen/tyngre kvalitets-känsla så föredrar länk.-Undrar om @Bearkick skulle ha lust att lägga ut en bild med klockan på bordet och bandet öppet så att vi se hur Vintage Racing smalnar av?![]()
Ledsen, har numer klockan på länk och känns meckigt att byta för en bild. Men, kan rekommendera detta racing-strap! Tycker dock (som många andra) att länken ger en mer gedigen/tyngre kvalitets-känsla så föredrar länk.
Här kommer två bilder, gillar detNågon som har armbandet Radstock racing från geckota, och kan slänga upp en bild på sin speedy med det på?
En liten aptitretare till tisdag. Nyinkommet och den som kan sina Speedys bör redan här se vilken referens och årgång det handlar om...![]()
Ser riktigt bra ut!