Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mama I’m coming home!
Handpenning lagd på Speedmaster med leverans inom kort![]()
Mama I’m coming home!
Handpenning lagd på Speedmaster med leverans inom kort![]()
Handpenning? brukar dem inte finnas i lager?
OCH GRATTIS!![]()
Gööölagott congrats in advance! Håll hårt i den!
Kraftiga rykten florerar på forumen ww att Speedy är på väg bort![]()
005/006 referensen har enligt rykten slutat tillverkas och ”remaning stock” säljs utbort? Vad menar du? Berätta mer
005/006 referensen har enligt rykten slutat tillverkas och ”remaning stock” säljs ut
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=744703
Fett, snart säljs de långt över list - ni vet var ni hörde det först!
Finns ju redan speedys som ”bättre” på många sätt. Co-axial är ju på en annan nivå än lemania-verken. Men hesalit-speedyn är en egen grej imo.Vad spekuleras det för ny modell? Kommer den bli bättre? Värt att köpa nya tro?
Det vore väldigt tråkigt om Speedyn ska bli så hypadFett, snart säljs de långt över list - ni vet var ni hörde det först!
Håller med! Fin kombo med bandet också!-Speedmaster Professional är den vackraste klockan som man kan ha alla dagar i veckan!
![]()
-Speedmaster Professional är den vackraste klockan som man kan ha alla dagar i veckan!
![]()
Hur håller du glaset så fint? Är du väldigt försiktig med den eller polerar ofta?
-Jag har aldrig polerat glaset. Ytliga hairlines finns på glaset. Att det håller sig i fint skick beror nog på jag använder Speedy i rotation med andra klockor och jag är så försiktig man kan vara. En djupare repa kommer när man minst anar det![]()
Hehe jag roterar också men hairlines på glaset får jag efter 10sek![]()
-Speedmaster Professional är den vackraste klockan som man kan ha alla dagar i veckan!
![]()
Hur kunde du ens fundera på att flippa den?![]()
5 oktober lanseras nya Snoopy med METAS 3861, 42mm med vit eller silver dail och sapphire caseback. Det blir spännande.Krons sa att Omega har begränsat hur mycket de får ta in men att det inte var någon kö.
Det ska komma en prishöjning 1 oktober och en ny Speedmaster med 3861 verket verkar sannolikt inom ett inte för avlägsen framtid. I samband med det lär nog priset bli som övriga Co-axial Speedmaster, dvs klart högre.
Vad är det för referensnummer på en sådan?5 oktober lanseras nya Snoopy med METAS 3861, 42mm med vit eller silver dail och sapphire caseback. Det blir spännande.
Stort grattis!!! Min hälsar welcome to tha clubThe Eagle has landed!
![]()
The Eagle has landed!
![]()
Efter tre år utan Speedmaster känns det helt rätt att den är tillbaka! Den här gången helt orörd och plastad från Omega.Stort grattis!!! Min hälsar welcome to tha club
![]()