Oktogon
Silver
Trevligt strap! Vad är det för något?Varit utan speedy ett tag men nu är man tillbaka![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt strap! Vad är det för något?Varit utan speedy ett tag men nu är man tillbaka![]()
![]()
Japp. Men fint och bekvämt är det!
![]()
Inte för egen del i alla fall.Vi är många som kommer tillbaka nu! Är det lite oro över vad Omega ska hitta på framöver?
September är en orolig månad för mig. Unboxat en ny speedy varje september senaste 3 årenInte för egen del i alla fall.
Hade ingen aning att de skulle hitta på något![]()
Speedy på läderband är ju inte helt fel under de mörkare månadernaSeptember är en orolig månad för mig. Unboxat en ny speedy varje september senaste 3 åren![]()
Är det värmen från hesaliten som lockar, när det blir lite kallare på hösten?September är en orolig månad för mig. Unboxat en ny speedy varje september senaste 3 åren![]()
Det enda vi vet är väl egentligen prishöjningen 1 oktober, resten är mest spekulation. Sen tror jag nog att de kommer göra något med 3861-verket, verkar dumt att ta fram det för att bara ha det i några LE.Inte för egen del i alla fall.
Hade ingen aning att de skulle hitta på något![]()
Antagligen inkl de obligatoriska höstgrytorna och rödtjutetÄr det värmen från hesaliten som lockar, när det blir lite kallare på hösten?![]()
En riktig boeuf bourguignon skulle sitta fint nu när höstmörkret drar in!Antagligen inkl de obligatoriska höstgrytorna och rödtjutet![]()
Magiskt!Sprider lite 79-tals vibbar även i denna tråd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte alla klockor som funkar lika bra på svart alligator som patinerat rallystrap!-Dags för bandbyte. Inte för att retas med @carlmmen imorgon är det möte i ”fina konferensrummet” så time to dress up
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Godmorgon alla Speedys!
![]()
Jag vet inte men jag är intresserad!Vad tror ni att ett 1998/849-armband i normalslitet skick kan betinga på K&S?
Riktigt snygg, och cool! Hade inte klockbudgeten varit åtdragen för min del hade jag lätt köpt den av digStartar veckan med min Mk40 aka "det färgglada alternativet"
![]()
Äsch... Budget schmudgetRiktigt snygg, och cool! Hade inte klockbudgeten varit åtdragen för min del hade jag lätt köpt den av dig![]()
Ändlänkarna som inte matchar?Fick mitt Forstner flatlink idag. Verkar vara lurigt att få det att lira med min 145.022... ska göra ett nytt försök när ungarna somnat
Fick mitt Forstner flatlink idag. Verkar vara lurigt att få det att lira med min 145.022... ska göra ett nytt försök när ungarna somnat