Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin Longines men vad gör den här i SpeedytrådenPå väg till jobb, börjar fundera på när Vespan ska bytas mot bil på morgonen?
![]()
Det där är en Flagship, inte Spaceship!På väg till jobb, börjar fundera på när Vespan ska bytas mot bil på morgonen?
![]()
Så jävla snabbt!Speedspeedy!![]()
#ST
Tack till passagerare 57 som gjorde fotografiet möjligt![]()
Hyser extrem respekt för din outfit, de är ju skördetider!Härligt med ST. På med lädret idag, både klockan och jag själv. Vet inte om det är oseriöst eller seriöst att jobba i leaderhosen men det är skönt iaf!
![]()
![]()
Värst vad oktober kommer tidigt iår!Härligt med ST. På med lädret idag, både klockan och jag själv. Vet inte om det är oseriöst eller seriöst att jobba i leaderhosen men det är skönt iaf!
![]()
![]()
Ja, den väskan var snyggEn sån här vore väl inte så dum att ha?
![]()
Finns möjlighet 1/10 att lägga vantarna på enLär dock gå för en hel del pengar...
https://veritas.art/en/lot/omega-speedmaster-mission-collection-845094388/?chosen=1
Happy Speedy Tuesday![]()
VerkligenJa, den väskan var snygg![]()
Polerad! Ingen tvekan!
La just en pre-order på Forstner UK! 1545 SEK inkl frakt!
Värst vad oktober kommer tidigt iår!![]()
SnyggtTog ett polished/brushed. Mer likt originalet som jag ändå aldrig hittar ett bra. Det som klocka levererades med tydligen, inte ofta man ser det på Extract. Bättre då att ha detta så länge jakten pågår.
![]()
Hmm, 4:an är för kvartalet och inte månaden inser jag nu... Men för den skull så kan det ju fortfarande vara originallänken, klockan är producerad 1968-04-30 men det står ingenting om när den levererades eller såldes. Den kan ju vara såld under 4:e kvartalet 1968 och då haft en länk som tillverkats mellan 1968-09-01 och 1968-12-31SnyggtSå här ser mitt ut, det vanligaste är nog att det står "Not Mentioned" antar jag?
![]()
Jag har dock en 1039/516 som följde med klockan, antar att det är originalet då clasp:en är märkt "4 68"
![]()
Dom hoppar tydlig in lite där dom vill... skyller på mobil, motljus, blänk i glasögonen...Fin Longines men vad gör den här i Speedytråden![]()
Jag har lagt upp annonser i vanliga trådar och postat hej vilt. Så skönt att hinna tillrättavisa någon annan för en gångs skullDom hoppar tydlig in lite där dom vill... skyller på mobil, motljus, blänk i glasögonen...skulle förstås in i dagens...