• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Måndag eftermiddag har man pyssel. Det är sedan gammalt
597C8CBB-A5A2-4638-9C2D-D23416C5DF41.jpeg

Nytt armband idag.
Nu är man redo inför tisdag.
tack https://klocksnack.se/members/fredriks89.22002/

Ja körde DHL express. Var tveksam på helborstat eller ej men man får lagom med blänk på borstat. Jag har aldrig gillat polerade centerbitar på nya länkar. På äldre är det fint men då har de ju mattats av med tiden
Ja exakt så jag resonerat också. Håller med. Kul att borstade ser trevlig ut irl. Hur är de s.k. flexlänkarna vid spännet?

Kanske fel tråd detta men jag testar.
Är lite sugen på en Omega speedmaster ref. 145.022 sent 70 tal tidigt 80 tal. Kravet är box och papper samt bra skick. Har kikat på chrono 24 och noterat en rätt stor prisskillnad. Tacksam för tipps och råd när det gäller den modellen även om någon vet vart det finns en sådan till salu :)

• Like
Reactions: C.C
Kanske fel tråd detta men jag testar.
Är lite sugen på en Omega speedmaster ref. 145.022 sent 70 tal tidigt 80 tal. Kravet är box och papper samt bra skick. Har kikat på chrono 24 och noterat en rätt stor prisskillnad. Tacksam för tipps och råd när det gäller den modellen även om någon vet vart det finns en sådan till salu :)
De kommer ut rätt regelbundet här på KS så håll utkik. Chrono24 är ingen bra plisreferens eftersom det är mest handlare där som ofta har klockor som ligger osålda länge p.g.a. fantasipriser. Du bör hitta en fin 145.022 för ca 35-40kkr

Tillbaka
Topp