Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer! Pushers var riktigt kul att de tänkte påIntressant att den har vissa detaljer. Tex. DON, Short fat pushers och, vad det liknar, step dial.
18.33 är ingen rolig visarställning men den här bilden är trevlig ändå
![]()
Häftig klocka ändå. Observerade oxå DON och step dial. Coolt!Intressant att den har vissa detaljer. Tex. DON, Short fat pushers och, vad det liknar, step dial.
Riktigt fin. Hade köpt utan att blinka om jag var gjord av pengar. Mycket roligare och snyggare än valfri Daytona enligt migJo, men visst är den riktigt cool! Fast det hela känns lite väl... blått. Kolla baksidan också... men det kanske blir lite väl plojigt här?
Sånt säger man ju inte när man inte har datum på klockanNya kläder på klockan igen, denna gång mocka från Molequin. Fuskade lite och tog bilden igår.![]()
Tänkte inte på det. Kunde ju varit sex på morgonen med.Sånt säger man ju inte när man inte har datum på klockan
Snygg combo iaf!
Ja, det är ett väldigt bra pris tycker jag. Svårt att avgöra klockans skick och vad den består av från bilden, har du länk till annonsen?Är inte detta ett väldigt bra pris? Vad missar jag som inte är så insatt i vintage Speedys? Fake? Franken? Eller är de inte dyrare?
![]()
![]()
![]()
Hahahah exakt!Tänkte inte på det. Kunde ju varit sex på morgonen med.![]()
Nä det är inga toppenbilder i annonsen kanske. Här är länkJa, det är ett väldigt bra pris tycker jag. Svårt att avgöra klockans skick och vad den består av från bilden, har du länk till annonsen?
Hm, den där ref brukar väl sticka iväg mot 100t, har man sett ibland. Lurigt.Är inte detta ett väldigt bra pris? Vad missar jag som inte är så insatt i vintage Speedys? Fake? Franken? Eller är de inte dyrare?
![]()
![]()
![]()
Personligen aktar jag mig jävligt noga för blocket, finns mycket lurigt där....Nä det är inga toppenbilder i annonsen kanske. Här är länk
https://www.blocket.se/vi/93220196.htm
Ber om ursäkt om någon hade span på klockan, blev bara nyfiken då priset verkar lågt för en pre moon.