• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Calvin

KS Explorers Club
2-Faktor
Glad Speedy Tuesday önskar jag och min Mk40!
725502E6-738B-4146-8887-3AEE0E49BF86.jpeg

Och på tal om lite annorlunda Speedmasters i detta hav av professionals ;) kan jag tipsa om denna artikel (ifall någon missat):
https://wornandwound.com/weirdmaster-a-guide-to-unusual-speedmasters/

Såklart inte heltäckande - men där var ett par varianter som jag missat i alla fall...
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Nytt tillskott till speedmaster familjen med modellen Silver Snoopy Award” 50th Anniversary edition. Underbart läcker med en ny roligt animering på baksidan av boetten. Pris strax över 100k och när jag kontaktade en lokal AD så är väntlistan redan lång hos Omega. Någon som kommer slå till på en??
Omega-Speedmaster-Silver-Snoopy-Award-50th-Anniversary-2020.jpg

Jepp leverans i Januari (just nu) så jag ser fram emot den
 

Derix

Patek
2-Faktor
Fick hem min Forstnerlänk idag också men tänkte vänta till min Broad Arrow är färdig från service. En visare var tydligen restad hos leverantören så klockan skulle egentligen ha varit färdig för två veckor sedan :(
 
Topp