• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

får äta mer spenat! :D

Kör! Det ser bra ut!
61c2e1ef-1654-4a7c-ae73-15a55f4e0529.jpg

Speedmasterns länkinfästning i endlinksen sticker ut vilket förlänger lug to lugkänslan lite. Men de kraftigt avsmalnande lugsen är förlåtande. Gör att den bärs "kortare". På läder blir den betydligt kortare. Det är en kamelont på det viset. Passar de flesta.

Välkommen till tråden!
 

FreddeM

Rolex
2-Faktor
Kör! Det ser bra ut!
61c2e1ef-1654-4a7c-ae73-15a55f4e0529.jpg

Speedmasterns länkinfästning i endlinksen sticker ut vilket förlänger lug to lugkänslan lite. Men de kraftigt avsmalnande lugsen är förlåtande. Gör att den bärs "kortare". På läder blir den betydligt kortare. Det är en kamelont på det viset. Passar de flesta.

Välkommen till tråden!
Aah okej! Ja, jag trodde den skulle bäras större innan jag testade den. Gillar även att den är snygg på både länk och läder! :) Tack!
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Kamrater,

Det tog kortare tid än jag trodde..
Jäklar va jag börjat bli sugen på ny speedyn de senaste dagarna!
Det är en riktigt grym klocka asså!!
Inte mycket annat som kan mäta sig i jämförelse.
Kommer ganska garanterat bli en Pro igen om ett tag!
 

alexda

Omega
Tjena Speedyfantaster!

Jag är på jakt efter en klassisk Speedmaster likt bilden.
Någon som har tips på ställen jag kan hitta en till ett vettigt pris? (är intresserad av beggade Speedmasters).

Unknown.jpeg
 
Tjena Speedyfantaster!

Jag är på jakt efter en klassisk Speedmaster likt bilden.
Någon som har tips på ställen jag kan hitta en till ett vettigt pris? (är intresserad av beggade Speedmasters).

Unknown.jpeg

Här på köp o sälj de kommer upp nästan helt nya då o då! Annars luktar ny klocka väldigt gott.. det skiljer inte så mycket. köp på länk och samla på dig lite läderband efterhand.
 
Topp