Glad ST alla snabba människor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Lycka till på nya jobbet! (Bli inte påkommer att ta för många wristshots bara! )
Är det en US1171-länk?
Den ser rätt tjusig ut, förväntar mig en kort recension och lite bilder när du fått leveransen.
Riktigt snyggt! Är själv ute efter ett läder till min. Vart köpte du spännet?Nu har jag äntligen fått bandet! Har som jag skrev tidigare i tråden väntat rätt länge på ett shell cordovan-band från Two stitch straps som är nere i Serbien.
Bandet kom med en trevlig lapp från Ivan
Monterade snabbt på band och bytte till Omegaspänne.
Bandet är väldigt mjukt och fint och har en härlig glans. Är ingen expert men märker en avsevärd skillnad mot de läderband jag haft på andra klockor tidigare. Ska bli intressant att jämföra med Omega OEM när jag så småningom skaffar ett sånt. Det kostade 85 euro men är kvaliteten lika bra som det sägs så känns det spontant väldigt värt det.
Riktigt snyggt! Är själv ute efter ett läder till min. Vart köpte du spännet?
Det var inte svårare än så mao Kanske får bli en order, ser sjukt fint ut! Jag fastnade för den svarta med vit söm på.Tack! Spännet är köpt på Krons i samband med att jag köpte Speedyn.
Nu har jag äntligen fått bandet! Har som jag skrev tidigare i tråden väntat rätt länge på ett shell cordovan-band från Two stitch straps som är nere i Serbien.
Bandet kom med en trevlig lapp från Ivan
Monterade snabbt på band och bytte till Omegaspänne.
Bandet är väldigt mjukt och fint och har en härlig glans. Är ingen expert men märker en avsevärd skillnad mot de läderband jag haft på andra klockor tidigare. Ska bli intressant att jämföra med Omega OEM när jag så småningom skaffar ett sånt. Det kostade 85 euro men är kvaliteten lika bra som det sägs så känns det spontant väldigt värt det.
Ser jättebra ut! Att länken är lätt, rasslar och känns allmänt smäckig jämfört med originallänken är givet. Det här kräver lite tillvänjning. Kom igen efter en vecka eller så med hur det upplevs.fler bilder
Kunde inte låta bli när jag såg denna tishan på H&M!
Haha! 149 spänn och fanns i mängder av färgerKan inte låta bli att besöka HM idag efter din bild
FOIS är 19mm mellan luggarna därav lite olika bud på storlek då 18 och 20 är lättare att få tag på. Bästa är ju om du kan hitta 19mm annars föredrar jag att ta en storlek större och klämma i, men smaken är som bakenLite sugen på nato till min Fois. Har sökt lite i tidigare trådar och där rådde det delade meningar och storlek. Vissa sa 18 andra 20 mm. Någon som har några åsikter eller bilder. Tips på bra naton uppskattas med
Royal Straps har några Zuludiver Natos i 19mm. Men annars tycker jag läder eller tygband i 20mm inte är några problem på 19mm luggar.Lite sugen på nato till min Fois. Har sökt lite i tidigare trådar och där rådde det delade meningar och storlek. Vissa sa 18 andra 20 mm. Någon som har några åsikter eller bilder. Tips på bra naton uppskattas med