Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@AckeeNågon som servat speede till belåtenhet?
Jag kan bekräfta att Farfars klocka är bra. Servade en vintage Speedy där för ca ett år sen med gott resultat.@Ackee
Inte min ort, men Farfars klocka brukar rekommenderas.
OJOJOJ, läcker!Nej inget event. En anställd kom fram och sa det till mig.
Jag hade med mig systemkameran in och tog några bilder på guldspeedyn, kanske det som skrämde dem.
Jag frågade om jag skulle ta bort bilderna som jag redan tagit men hon sa att det inte behövdes men sa att jag inte fick fota mer.
Guldspeedyn i fråga:
OJOJOJ, läcker!
Får även helt nya Speedy's med tiden...samma underbara gulnade lysmassa?Testar nytt natoband på speedyn
Nej, tritium på den. Dom bytte till superluminova sent 90-tal.Får även helt nya Speedy's med tiden...samma underbara gulnade lysmassa?
ok, så hur kommer de nya att se ut med tiden?Nej, tritium på den. Dom bytte till superluminova sent 90-tal.
Antagligen likadana som idag. Men superluminova har ju inte funnits sådär jättelänge så vem vet.ok, så hur kommer de nya att se ut med tiden?