Fake-ihopplock frÄn Indien.HallÄ!
Min kollega undrar om modell och Älder pÄ denna Seiko!?
Hoppas ni kan rÀkna ut nÄt av de inte alltför bra bilderna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fake-ihopplock frÄn Indien.HallÄ!
Min kollega undrar om modell och Älder pÄ denna Seiko!?
Hoppas ni kan rÀkna ut nÄt av de inte alltför bra bilderna!
Var handlar man rÀtt dÄ?
Om du med ârĂ€ttâ menar original sĂ„ köper du som alltid enklast originaldelar frĂ„n en SEIKO AD.Var handlar man rĂ€tt dĂ„?
Finns det nĂ„gon som gĂ„r att handla hos online?Iâm du med ârĂ€ttâ menar original sĂ„ köper du som alltid enklast originaldelar frĂ„n en SEIKO AD.
Du kan ju alltid ringa en AD, de kan sÀkert skicka, kolla med Klockmaster Globen exempelvis.Finns det nÄgon som gÄr att handla hos online?
Jag vet med sÀkerhet att jag inte har nÄgon Seikohandlare inom rimligt avstÄnd.
Tack!Fake-ihopplock frÄn Indien.
Men den dÀr ser ju rÄfejk ut. Seiko 5 har vÀl aldrig varit quartz, dessutom sÄ ingÄr vÀl dag och datum i dom dÀr 5 sakerna som Seiko 5 ska jag representera tror jag.Titta pÄ serienr pÄ den hÀr, dÄ blir man misstÀnksam, som sagt en HPD klocka.
https://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-...h=item3b24351331:g:5z0AAOSwfgRb9~wH:rk:2:pf:0
Definitivt fejk, speciellt med tanke pÄ att det Àr nedan fem punkter som representerar femman i Seiko 5. Faller liksom pÄ punkt 1.Men den dÀr ser ju rÄfejk ut. Seiko 5 har vÀl aldrig varit quartz, dessutom sÄ ingÄr vÀl dag och datum i dom dÀr 5 sakerna som Seiko 5 ska jag representera tror jag.
Visst Àr det ocksÄ en rÄfejk som du uttrycker det, men med samma serienummer, 170319, och det Àr ju inte sÄ bra.Men den dÀr ser ju rÄfejk ut. Seiko 5 har vÀl aldrig varit quartz, dessutom sÄ ingÄr vÀl dag och datum i dom dÀr 5 sakerna som Seiko 5 ska jag representera tror jag.
Jag förstod inte din ursprungliga poÀng förrÀns nu. Blev sÄ tagen av hur ful den varVisst Àr det ocksÄ en rÄfejk som du uttrycker det, men med samma serienummer, 170319, och det Àr ju inte sÄ bra.
Kolla Strapcode.Köpte en seiko skx009k2 och herregud va rasslig jubilelÀnken Àr. Finns det nÄgon lite mer kvalite jubilelÀnk att köpa ?
Tack! Blir Ä bestÀlla pÄ en gÄng, fruktansvÀrd kvalite pÄ det man fick med. VÀrsta hittils faktiskt.
Men skön Àr den!Tack! Blir Ä bestÀlla pÄ en gÄng, fruktansvÀrd kvalite pÄ det man fick med. VÀrsta hittils faktiskt.
Ăh, jag gillar den! Den mĂ„ vara rasslig men du kommer aldrig att hitta en lĂ€nk som Ă€r lika skön.Tack! Blir Ă„ bestĂ€lla pĂ„ en gĂ„ng, fruktansvĂ€rd kvalite pĂ„ det man fick med. VĂ€rsta hittils faktiskt.
SPB077 kanske? Bör gÄ att lösa ny (nÄgot) under 10 lax.SÀg att jag vill köpa en ny Seiko automat dykare, vilken ska jag vÀlja? Jag har kollat pÄ skx007 men bestÀmt att jag vill ha en lite finare. BÀttre finish, exaktare urverk , lÀngre gÄngtid och safirglas Àr exempel pÄ vad jag skulle uppskatta. Helst under 10 000 kr.
SPB077 kanske? Bör gÄ att lösa ny (nÄgot) under 10 lax.
ĂverlĂ€gset bĂ€sta lumen. NĂ€stan sĂ„ att jag började sakna min nĂ€r jag sĂ„g bilderna.Mums, lume!
SRPB53