Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÄr garanterat lösa ny för under 10 om man kikar runt lite. Riktigt bra modell, gillade den skarpt.
Den dÀr Àr amazeballs.Formen gör att den kÀnns liten i jÀmförelse med andra klockor.
Formen gör att den kÀnns liten i jÀmförelse med andra klockor.
Seiko Alarm Quartz 7223-6010, aka. "Barschel Seiko". Mitt exemplar Àr frÄn aug 1980.Fin dregelfaktor.
Vad heter modellen?
Inspirerades... fick bli en Superior idag.
PM:a gÀrna ref pÄ dessa!Funderar pÄ att lÄta mina Seikos vandra vidare pga de blir sittandes i klocklÄdan
Letade ett tag efter dessa och dom var svÄra att fÄ tag pÄ men dom anvÀnds sÀllan tyvÀrr
FrÄn vÀnster SNDF 87 och SNDF 95PM:a gÀrna ref pÄ dessa!
Okej för att du tÀnker ha den som beater men det dÀr armbandet som ligger och kÀkar pÄ klockan...SlÀngde pÄ gummit pÄ nya beatern. I morgon skall den fÄ hÀnga med till gymmet!
Jag tÀnkte exakt samma sak! Jag har sett Rolex som folk burit ihop med armband och de har sett ut som skit efter. =(Okej för att du tÀnker ha den som beater men det dÀr armbandet som ligger och kÀkar pÄ klockan...
https://klocksnack.se/threads/seiko-spb077-mm200.103536/SPB077 kanske? Bör gÄ att lösa ny (nÄgot) under 10 lax.
Jo, du har rÀtt. En stÄlklocka hade varit safe (armbanden Àr i silver) men titan Àr en annan femma. De Àr avplockade nu.Okej för att du tÀnker ha den som beater men det dÀr armbandet som ligger och kÀkar pÄ klockan...
Puh, skönt att höra. Blev nervös!Jo, du har rÀtt. En stÄlklocka hade varit safe (armbanden Àr i silver) men titan Àr en annan femma. De Àr avplockade nu.
My badHeads up Àr OK men inga annonser i trÄdarna. It's a fine line...
PMa varandra istÀllet för att skriva "PMa mig".
Ăr det ocksĂ„ en JDM som endast sĂ€ljs i Japan men som Ă€r uttagen i Polen?SĂ€ger bara ett ord.... WOOW..
Det var ju kul...Ăr det ocksĂ„ en JDM som endast sĂ€ljs i Japan men som Ă€r uttagen i Polen?
Den fÄr du bjuda pÄ, var ju sjukt roligt!Det var ju kul...
Liten annorlunda polering pÄ boetten samt stÄr made in Japan pÄ tavlan..Kan man frÄga hÀr vad det Àr för skillnad mellan Seiko k och j, förstÄtt att j Àr gjorda i japan. Varför Àr de dyrare, ska man satsa pÄ j ?
Ăr det vĂ€rt de extra kr eller ska man satsa pĂ„ k model ?Liten annorlunda polering pĂ„ boetten samt stĂ„r made in Japan pĂ„ tavlan..
Beggat kan det vara en kul grej, ny nÀÀ..Ăr det vĂ€rt de extra kr eller ska man satsa pĂ„ k model ?