• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

FrÄgan Àr, vad som Àr snyggast? LÀnk ele gummi? :cigar:
PicsArt_12-15-09.16.59.jpg
PicsArt_12-16-07.28.15.jpg
Klockan Àr sÄpass blingig att lÀnk balanserar upp det bÀst, och sluter upp mot boetten snyggast. Enda gummit som funkar 100% tycker jag Àr Crafter Blue.
 
Tack för supporten :)
Var sÄ nÀra att det inte blev av.
KÀnner mig som gollum i lord of the rings nÀr jag tar upp klockorna.
Skulle vilja anvÀnda allihopa men dom blir bara liggandes i lÄdan.
Ska se om jag klarar av att rotera med endast 2 klockor 2019. Det Àr mitt personliga mÄl.
F2F0BB34-0209-4418-96C2-24983ACE4051.gif
Haha, bra liknelse :)
TvÄ klockor! Dit har jag en bit :)
 
Haha, ja jag fattar att jag inte Àr ensam om det hÀr beteendet hÀr pÄ KS :) Det Àr sÄ mycket enklare och roligare att köpa Àn att sÀlja! Det Àr ett stort problem.
Det enda som har funkat riktigt bra för mig Ă€r megasnabba försĂ€ljningar. AlltsĂ„ typ att jag fĂ„r klockan sĂ„ld samtidigt som jag lĂ€gger ut annonsen. Annars hinner jag ofta Ă€ndra mig Ă€ven om jag lĂ€gger ut annons och drar tillbaka 


En variant som jag funderar pĂ„ Ă€r om jag skulle kunna bunta ihop alla klockor som egentligen borde sĂ€ljas (ca 10) till ett enda paket. Och sedan sĂ€tta ett pris som gör att nĂ„gon kommer hugga snabbt. DĂ„ blir jag ju av med allt och hinner inte Ă„ngra mig :) Det uppbara problemet Ă€r ju att jag förmodligen skulle fĂ„ betydligt mer betalat genom att sĂ€lja respektive klocka till nĂ„gon som verkligen ville ha just den 
 Vilket för mig tillbaka till ruta ett :banghead:
Finns ingen vettig mÀnniska som köper paket.
Sikta pÄ att köpa nÄgot som Àr sÄ dyrt att du mÄste sÀlja, det hjÀlper nog.
 
FrÄgan Àr, vad som Àr snyggast? LÀnk ele gummi? :cigar:
PicsArt_12-15-09.16.59.jpg
PicsArt_12-16-07.28.15.jpg
Jag har haft tvÄ mm300 men aldrig kunnat bli bekvÀm med dem. Körde först lÀnken som jag tycker kÀnns sÄ dÀr. Inte 100 helt enkelt. Gummit bekvÀmare men tyckte att det blev en annan klocka pÄ ett lite negativt sÀtt. Som svar sÀger jag att lÀnken ser bÀttre ut men gummit Àr bekvÀmare.
 
Jag har haft tvÄ mm300 men aldrig kunnat bli bekvÀm med dem. Körde först lÀnken som jag tycker kÀnns sÄ dÀr. Inte 100 helt enkelt. Gummit bekvÀmare men tyckte att det blev en annan klocka pÄ ett lite negativt sÀtt. Som svar sÀger jag att lÀnken ser bÀttre ut men gummit Àr bekvÀmare.
Ok gillar bÄda men klockan kÀnns tyngre med lÀnk. Nu sitter gummit pÄ. Riktigt bra faktiskt.. :)
 
Prova crafter blues variant med, bÄde snyggt och sÀkerligen vÀldigt bekvÀmt. Iaf de gummin frÄn dem jag provat :)
Ja men en som bestÀllde 1mÄn sen och fortfarande inte fÄtt sin (fr deras hemsida). Finns pÄ Strapcode men tar typ 3-5veckor och fÄ hem dÀrifrÄn. Ingen hÀr som sÀljer?
 
Tillbaka
Topp