Klockan Àr sÄpass blingig att lÀnk balanserar upp det bÀst, och sluter upp mot boetten snyggast. Enda gummit som funkar 100% tycker jag Àr Crafter Blue.FrÄgan Àr, vad som Àr snyggast? LÀnk ele gummi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klockan Àr sÄpass blingig att lÀnk balanserar upp det bÀst, och sluter upp mot boetten snyggast. Enda gummit som funkar 100% tycker jag Àr Crafter Blue.FrÄgan Àr, vad som Àr snyggast? LÀnk ele gummi?
Haha, bra liknelseTack för supporten
Var sÄ nÀra att det inte blev av.
KÀnner mig som gollum i lord of the rings nÀr jag tar upp klockorna.
Skulle vilja anvÀnda allihopa men dom blir bara liggandes i lÄdan.
Ska se om jag klarar av att rotera med endast 2 klockor 2019. Det Àr mitt personliga mÄl.
Finns ingen vettig mÀnniska som köper paket.Haha, ja jag fattar att jag inte Àr ensam om det hÀr beteendet hÀr pÄ KS Det Àr sÄ mycket enklare och roligare att köpa Àn att sÀlja! Det Àr ett stort problem.
Det enda som har funkat riktigt bra för mig Ă€r megasnabba försĂ€ljningar. AlltsĂ„ typ att jag fĂ„r klockan sĂ„ld samtidigt som jag lĂ€gger ut annonsen. Annars hinner jag ofta Ă€ndra mig Ă€ven om jag lĂ€gger ut annons och drar tillbaka âŠ
En variant som jag funderar pÄ Àr om jag skulle kunna bunta ihop alla klockor som egentligen borde sÀljas (ca 10) till ett enda paket. Och sedan sÀtta ett pris som gör att nÄgon kommer hugga snabbt. DÄ blir jag ju av med allt och hinner inte Ängra mig Det uppbara problemet Àr ju att jag förmodligen skulle fÄ betydligt mer betalat genom att sÀlja respektive klocka till nÄgon som verkligen ville ha just den ⊠Vilket för mig tillbaka till ruta ett
Jag med Àn sÄ lÀnge Tycker man ska köra pÄ det antal som kÀnns bra oavsett om det Àr 1 eller 100 dinkor.Haha, bra liknelse
TvÄ klockor! Dit har jag en bit
Beror pÄ paketets omfattning och personen som köper om det Àr vettigt eller inte.Finns ingen vettig mÀnniska som köper paket.
Sikta pÄ att köpa nÄgot som Àr sÄ dyrt att du mÄste sÀlja, det hjÀlper nog.
LÄt inte @jabla fÄ veta det. Han kommer att krossa dina illusioner om storheten med mÄnfas. Snart ser du bara kakmonstret istÀllet
haha! Ă h nej...
Vad har du för nÄn GS som ger den kÀnslan?Sen ska man inte hymla med att en del klockor ser bÀttre ut pÄ bild Àn pÄ handleden. Jag kan kÀnna sÄ med vissa klockor jag har. Grand Seiko ser bra ut pÄ bild men pÄ min handled Àr det nÄgot som saknas.
Vad har du för nÄn GS som ger den kÀnslan?
Gummi! Utan tvekanFrÄgan Àr, vad som Àr snyggast? LÀnk ele gummi?
Varför avfÀrdade du den? Den Àr jÀvligt snygg, men kanske inte sÄpass mycket snyggare Àn M300 att det motiverar prispÄslaget. Har den finare urverk Àn MM300?F#n vad krÀnkande med en bild pÄ SLA025 nÀr jag precis avfÀrdat den
Varför avfÀrdade du den? Den Àr jÀvligt snygg, men kanske inte sÄpass mycket snyggare Àn M300 att det motiverar prispÄslaget. Har den finare urverk Àn MM300?
HI-BEAT, 8L55Varför avfÀrdade du den? Den Àr jÀvligt snygg, men kanske inte sÄpass mycket snyggare Àn M300 att det motiverar prispÄslaget. Har den finare urverk Àn MM300?
Landade en Ninja idag
-Grattis!!
Gjorde mig av med min black turtle i vÄras vilket jag Ängrar bittert. Vart fick du tag i din?Landade en Ninja idag
Jag har haft tvÄ mm300 men aldrig kunnat bli bekvÀm med dem. Körde först lÀnken som jag tycker kÀnns sÄ dÀr. Inte 100 helt enkelt. Gummit bekvÀmare men tyckte att det blev en annan klocka pÄ ett lite negativt sÀtt. Som svar sÀger jag att lÀnken ser bÀttre ut men gummit Àr bekvÀmare.FrÄgan Àr, vad som Àr snyggast? LÀnk ele gummi?
Ok gillar bÄda men klockan kÀnns tyngre med lÀnk. Nu sitter gummit pÄ. Riktigt bra faktiskt..Jag har haft tvÄ mm300 men aldrig kunnat bli bekvÀm med dem. Körde först lÀnken som jag tycker kÀnns sÄ dÀr. Inte 100 helt enkelt. Gummit bekvÀmare men tyckte att det blev en annan klocka pÄ ett lite negativt sÀtt. Som svar sÀger jag att lÀnken ser bÀttre ut men gummit Àr bekvÀmare.
Ok gillar bÄda men klockan kÀnns tyngre med lÀnk. Nu sitter gummit pÄ. Riktigt bra faktiskt..
Ja men en som bestÀllde 1mÄn sen och fortfarande inte fÄtt sin (fr deras hemsida). Finns pÄ Strapcode men tar typ 3-5veckor och fÄ hem dÀrifrÄn. Ingen hÀr som sÀljer?Prova crafter blues variant med, bÄde snyggt och sÀkerligen vÀldigt bekvÀmt. Iaf de gummin frÄn dem jag provat