Ăsch, ös pĂ„ med bilder bara!NĂ€r man inte kan somna pĂ„ hotellet sĂ„ lĂ€gger man ut en bild hĂ€r ist, lovar det Ă€r sista (för idag)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăsch, ös pĂ„ med bilder bara!NĂ€r man inte kan somna pĂ„ hotellet sĂ„ lĂ€gger man ut en bild hĂ€r ist, lovar det Ă€r sista (för idag)
Kul att du slog till!
à fan, trodde bara den gröna hade lume i bezeln.Lumad bezel
Den ser riktigt bra ut i vanligt ljus mÄste jag sÀga. Katastrof i butiksljus.NÀr man inte kan somna pÄ hotellet sÄ lÀgger man ut en bild hÀr ist, lovar det Àr sista (för idag)
Lyckas du med miraklet att komma pĂ„ det hemliga tricket sĂ„ vill jag gĂ€rna ocksĂ„ veta hur man gör!Samma visa som förra gĂ„ngen âŠ
Tar fram en klocka som inte anvĂ€nds för att plĂ„ta inför försĂ€ljning. Ni vet redan resten av historien âŠ
(Sammanfattning för nykomlingar: Klockan Äker tillbaka i lÄdan.)
Ăr nĂ„gon som sitter inne med bra tips för en sĂ„n som mig hur man blir av med sitt klocköverskott (alltsĂ„ de som inte anvĂ€nds) sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna dela med er!
/Ola
Riktigt snygg!Samma visa som förra gĂ„ngen âŠ
Tar fram en klocka som inte anvĂ€nds för att plĂ„ta inför försĂ€ljning. Ni vet redan resten av historien âŠ
Ăr nĂ„gon som sitter inne med bra tips för en sĂ„n som mig hur man blir av med sitt klocköverskott (alltsĂ„ de som inte anvĂ€nds) sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna dela med er!
/Ola
Lyckas du med miraklet att komma pÄ det hemliga tricket sÄ vill jag gÀrna ocksÄ veta hur man gör!
Edit: Mycket trevlig klocka förresten!
Edit 2: Sorry...
Riktigt snygg!
Jo, det kĂ€nner man igen. ĂndĂ„ börjar man inte anvĂ€nda dem, som man ju borde för att motivera utebliven annons.
KĂ€nner mig vĂ€ldigt trĂ€ffad av situationen du beskriver. Har tĂ€nkt flera ggr att nu sĂ€tter jag ut alla som ska sĂ€ljas i ett svep och sĂ€ljer dom i ett billigt paketpris bara för att slippa separationsĂ„ngestenSamma visa som förra gĂ„ngen âŠ
/Ola
Hur ofta verkligen saknar du de klockor som du faktiskt har sĂ„lt? Personligen kĂ€nner jag mig lĂ€ttad efter en försĂ€ljning Ă€ven om beslutet var svĂ„rt att fatta.Samma visa som förra gĂ„ngen âŠ
/Ola
KÀnner mig vÀldigt trÀffad av situationen du beskriver. Har tÀnkt flera ggr att nu sÀtter jag ut alla som ska sÀljas i ett svep och sÀljer dom i ett billigt paketpris bara för att slippa separationsÄngesten
Kanske jag gör sÄ snart
Hur ofta verkligen saknar du de klockor som du faktiskt har sÄlt? Personligen kÀnner jag mig lÀttad efter en försÀljning Àven om beslutet var svÄrt att fatta.
Ja, det har blivit nÄgra omköp. Har sparat ett par. Men ... anvÀnds dem? (nej)DÄ kanske det inte Àr en sÄ dum idé ÀndÄ! Vi fÄr se vem som hinner först
Jag saknar dem inte alls. Eller jo vissa ... som jag dÄ köpt nya likadana ... som jag sen ocksÄ mÄste sÀlja eftersom jag sjÀlvklart inte anvÀnder dem heller. Jag sÄlde ju den första av en anledning
Jag ser det lite som nÀr jag rensar i garderoben. AnvÀnds inte klockorna sÄ kommer man inte sakna dem.DÄ kanske det inte Àr en sÄ dum idé ÀndÄ! Vi fÄr se vem som hinner först
Jag saknar dem inte alls. Eller jo vissa ... som jag dÄ köpt nya likadana ... som jag sen ocksÄ mÄste sÀlja eftersom jag sjÀlvklart inte anvÀnder dem heller. Jag sÄlde ju den första av en anledning
Enig! Man fĂ„r gĂ„ lite efter âut med det gamla, in med det nyaâHur ofta verkligen saknar du de klockor som du faktiskt har sĂ„lt? Personligen kĂ€nner jag mig lĂ€ttad efter en försĂ€ljning Ă€ven om beslutet var svĂ„rt att fatta.
Samma visa som förra gĂ„ngen âŠ
/Ola
Det Àr verkligen sant! à andra sidan Àr just fotograferandet av klockor en viktig del av samlandet för mig. Inte lika viktig som bÀrandet, men viktig.Sen ska man inte hymla med att en del klockor ser bÀttre ut pÄ bild Àn pÄ handleden. Jag kan kÀnna sÄ med vissa klockor jag har. Grand Seiko ser bra ut pÄ bild men pÄ min handled Àr det nÄgot som saknas.
Snygg!! Ref?Samma visa som förra gĂ„ngen âŠ
/Ola
LÄt inte @jabla fÄ veta det. Han kommer att krossa dina illusioner om storheten med mÄnfas. Snart ser du bara kakmonstret istÀllet
Gammal mÄnfas med kvartsdrift. Inget avancerat ur men gillar att stirra pÄ mÄnen
https://klocksnack.se/threads/nu-pratar-vi-mÄnfas.33681/#post-751684LÄt inte @jabla fÄ veta det. Han kommer att krossa dina illusioner om storheten med mÄnfas. Snart ser du bara kakmonstret istÀllet
Ja, det Àr ju det som Àr problemetSnygg!! Ref?
Fan vad starkt av dig!KÀnner mig vÀldigt trÀffad av situationen du beskriver. Har tÀnkt flera ggr att nu sÀtter jag ut alla som ska sÀljas i ett svep och sÀljer dom i ett billigt paketpris bara för att slippa separationsÄngesten
Kanske jag gör sÄ snart
Tack för supportenFan vad starkt av dig!
https://klocksnack.se/threads/klocksamling-i-fint-skick-köp-hela-rasket.103876/#post-2630236
En förebild