Haha, det kommer med största sannolikhet sluta med att jag har bÄda.BÄda Àr fina, den ena behöver inte utesluta den andra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det kommer med största sannolikhet sluta med att jag har bÄda.BÄda Àr fina, den ena behöver inte utesluta den andra
LÀtt hÀntHaha, det kommer med största sannolikhet sluta med att jag har bÄda.
Nu nÀr ni sÀger sÄ, blir jag sugen pÄ en till...
Varför gör ni sÄÄ
SÄ hÀr kan det gÄ...Haha, det kommer med största sannolikhet sluta med att jag har bÄda.
Haha, nÄnting sÀger mig att du gÄr i god för turtles överlag! Vilken Àr favoriten?SÄ hÀr kan det gÄ...
Den jag har anvÀnt absolut mest Àr Padin tÀtt följt av den svarta.Haha, nÄnting sÀger mig att du gÄr i god för turtles överlag! Vilken Àr favoriten?
Noja inte, de Àr AD (se lÀnk). Nog bara ett misstag!Fick en fantastisk fin mini turtle av min fru i julklapp! Blev lite orolig nÀr inget garantikort följde med. Som jag förstÄr det Àr det blÄtt och skickas med alla Seiko klockor.
Den Àr köpt pÄ Watchia.com och jag har sÄklart mailat dem. Men tÀnker att jag kanske fÄr vÀnta pÄ ett svar sÄhÀr i jul.
Borde jag vara nervös... att den kan vara fejk etc? Fick endast med den silvriga instruktionsboken.
Yes, sÄg det! Blev bara vÀldigt misstÀnksam, tack!Noja inte, de Àr AD (se lÀnk). Nog bara ett misstag!
Den Ă€r inte toolig utan mera lyxdykare a.la Rolex. Det finns mycket detaljer att studera. Jag har inte mĂ€tt tidshĂ„llningen.Jag dras stĂ€ndigt till den hĂ€r, men allt jag lĂ€ser drar mig ifrĂ„n den.. Vad tycker du om den? Ăr tidhĂ„llningen sĂ„ dĂ„lig som det skrivs?
Vilket mÀrke kör du pÄ natobanden? Jag tÀnkte köpa den svarta sÄ att man har fler "bandmöjligheter"Den jag har anvÀnt absolut mest Àr Padin tÀtt följt av den svarta.
Grattis, magiskt klocka, vad Àr det ref?Grattis pÄ födelsedagen!
Grattis, magiskt klocka, vad Àr det ref?
Det ar en speciell dag idag.
Edit, fel av mig eftersom det Àr den speciella dagen imorgon.
DĂ„ var det 49 Ă„r sen den kom.
Grattis pÄ födelsedagen!
Jag kör momentum bagageremmarVilket mÀrke kör du pÄ natobanden? Jag tÀnkte köpa den svarta sÄ att man har fler "bandmöjligheter"
Jag köpte en ny Seiko till min sambo i julklapp hos Magnusson i Gbg. De sa att Seiko slutat med de blÄ garanti-korten och numera Àr det kvittot som Àr den officiella garanti-handlingen.Fick en fantastisk fin mini turtle av min fru i julklapp! Blev lite orolig nÀr inget garantikort följde med. Som jag förstÄr det Àr det blÄtt och skickas med alla Seiko klockor.
Den Àr köpt pÄ Watchia.com och jag har sÄklart mailat dem. Men tÀnker att jag kanske fÄr vÀnta pÄ ett svar sÄhÀr i jul.
Borde jag vara nervös... att den kan vara fejk etc? Fick endast med den silvriga instruktionsboken.
Mycket fintMkt nöjd!
God afton kÀra klockkamrater!
PÄ tuben med min kÀra skx i vintermörkret
Har haft dom nya street series tunas i sikte nu sen jag sÄg dom, men har inte hittat ett release datum i Sverige, nÄgon som vet nÄgot? Tycker det verkar vara en utmÀrkt apokalyps-klocka och diggar framförallt den grÄa..
SNE537, SNE535 SNE533
DÀr ser man, det visste jag inte! Tack!Jag köpte en ny Seiko till min sambo i julklapp hos Magnusson i Gbg. De sa att Seiko slutat med de blÄ garanti-korten och numera Àr det kvittot som Àr den officiella garanti-handlingen.
StÀmmer inte! DÀremot mÄste garantikortet bestÀllas separat frÄn Optura vilket inte alla sÀljare har koll pÄ. Kvittot funkar dÀremot som garantikort sÄ lÀnge klockan hÄller sig i Sverige.Jag köpte en ny Seiko till min sambo i julklapp hos Magnusson i Gbg. De sa att Seiko slutat med de blÄ garanti-korten och numera Àr det kvittot som Àr den officiella garanti-handlingen.