• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nu nÀr ni sÀger sÄ, blir jag sugen pÄ en till...
Varför gör ni sÄÄ:D
Haha, det kommer med största sannolikhet sluta med att jag har bÄda.
SÄ hÀr kan det gÄ...
757F1988-A36D-431F-808B-38180C8B0216.jpeg
7FC6AB66-400A-4775-B689-7582675718B6.jpeg

Fick en fantastisk fin mini turtle av min fru i julklapp! Blev lite orolig nÀr inget garantikort följde med. Som jag förstÄr det Àr det blÄtt och skickas med alla Seiko klockor.
Den Àr köpt pÄ Watchia.com och jag har sÄklart mailat dem. Men tÀnker att jag kanske fÄr vÀnta pÄ ett svar sÄhÀr i jul.
Borde jag vara nervös... att den kan vara fejk etc? Fick endast med den silvriga instruktionsboken.

Lite sugen pÄ att testa en Shogun men har svÄrt att motivera prisskillnaden mot exempelvis en Sumo. Samma urverk liksom (6R15). Shogun Àr iofs i titan men det Àr knappast en dealbreaker för mig. Storlekarna Àr vÀl hyfsat jÀmförbara, Shogun nÄgot mindre kanske. Tycker dock att Shogun Àr lite mer clean om man jÀmför vridningarna, det gillas. Velar. Vad tycker ni? Kontentan av det hela kanske bara Àr att Sumo ger mycket value-for-money och att det Àr den jag borde köra istÀllet.

Fick en fantastisk fin mini turtle av min fru i julklapp! Blev lite orolig nÀr inget garantikort följde med. Som jag förstÄr det Àr det blÄtt och skickas med alla Seiko klockor.
Den Àr köpt pÄ Watchia.com och jag har sÄklart mailat dem. Men tÀnker att jag kanske fÄr vÀnta pÄ ett svar sÄhÀr i jul.
Borde jag vara nervös... att den kan vara fejk etc? Fick endast med den silvriga instruktionsboken.
Noja inte, de Àr AD (se lÀnk). Nog bara ett misstag!

Jag har klickat hem en SPB077 nu och vill bestÀlla ett Marinemaster Waffle, kan man köra det som Àr till MM300? Vissa verkar ha en stÄlkeeper och andra Àr helt i gummi, erfarenheter av dessa?

God afton kÀra klockkamrater!

PÄ tuben med min kÀra skx i vintermörkret
0D477FC5-B062-400A-965D-8ED86EF7A1F7.jpeg

Har haft dom nya street series tunas i sikte nu sen jag sÄg dom, men har inte hittat ett release datum i Sverige, nÄgon som vet nÄgot? Tycker det verkar vara en utmÀrkt apokalyps-klocka och diggar framförallt den grÄa..
SNE537, SNE535 SNE533

A6792D07-AA28-4180-9C3F-DB626F26789C.jpeg

Sticker ut hakan lite försynt och kollar om nÄgon eventuellt kan tÀnkas vara intresserad av min Dawn Grey Turtle (nyskick), har hittat tvÄ andra Turtles som jag villhöver och visst Àr det riktigt kul med sÄ hÀr pass limiterade utgÄvor men ibland hittar man annat! :) SlÄ ivÀg ett PM!

Bilagor

• IMG_20181224_200633.jpg
    IMG_20181224_200633.jpg
    117.1 KB · Visningar: 2
Jag köpte en ny Seiko till min sambo i julklapp hos Magnusson i Gbg. De sa att Seiko slutat med de blÄ garanti-korten och numera Àr det kvittot som Àr den officiella garanti-handlingen.

God afton kÀra klockkamrater!

PÄ tuben med min kÀra skx i vintermörkret
0D477FC5-B062-400A-965D-8ED86EF7A1F7.jpeg

Har haft dom nya street series tunas i sikte nu sen jag sÄg dom, men har inte hittat ett release datum i Sverige, nÄgon som vet nÄgot? Tycker det verkar vara en utmÀrkt apokalyps-klocka och diggar framförallt den grÄa..
SNE537, SNE535 SNE533

A6792D07-AA28-4180-9C3F-DB626F26789C.jpeg

Riktigt fina! Tror de landar i Februari, Àr sjÀlv sugen pÄ den gröna

Jag köpte en ny Seiko till min sambo i julklapp hos Magnusson i Gbg. De sa att Seiko slutat med de blÄ garanti-korten och numera Àr det kvittot som Àr den officiella garanti-handlingen.
StÀmmer inte! DÀremot mÄste garantikortet bestÀllas separat frÄn Optura vilket inte alla sÀljare har koll pÄ. Kvittot funkar dÀremot som garantikort sÄ lÀnge klockan hÄller sig i Sverige.

Tillbaka
Topp