• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

-Ögongodis:snaphappy:
:seiko:
4A0BE8BE-C3B9-4344-BC7A-080BEE0033C2.jpeg

9E2CAAF6-538F-4B85-9068-3E80647FE162.jpeg

9B11E7AC-8DF1-4976-B15D-03E6F5228649.jpeg
Vad Àr det för modell?

StÀmmer inte! DÀremot mÄste garantikortet bestÀllas separat frÄn Optura vilket inte alla sÀljare har koll pÄ. Kvittot funkar dÀremot som garantikort sÄ lÀnge klockan hÄller sig i Sverige.
Om du har rÀtt blir jag lite upprörd att sÀljarna inte har koll pÄ en sÄdan basic sak. Hon sa uttryckligen att kvittot Àr garanti-handlingen för de slutat med garanti-kort.
Vad Àr poÀngen att kunderna sjÀlva mÄste bestÀlla detta i efterhand? Och varför Àr detta inte tydligt informerat till AD?

Fick hem denna skönhet idag, en Sarb033. Första klockan (som inte Àr parfymklocka). BestÀllde ny frÄn Ebay. SÀljaren hade bra omdömen och det var fler som bestÀllt samma klocka som lÀmnat nöjda recensioner.

Tack för ett underbart forum!

Bilagor

• E3A7261E-73F3-40D0-BE6A-4350F8D9819C.jpeg
    E3A7261E-73F3-40D0-BE6A-4350F8D9819C.jpeg
    102.1 KB · Visningar: 1
Senast Àndrad:
Fick hem denna skönhet idag, en Sarb033. Första klockan (som inte Àr parfymklocka). BestÀllde ny frÄn Ebay. SÀljaren hade bra omdömen och det var fler som bestÀllt samma klocka som lÀmnat nöjda recensioner. Behöver man vara rÀdd för att den Àr fake?

Tack för ett underbart forum!
Utan att veta egentligen nÄnting om omstÀndigheterna mer Àn de du skrivit skulle jag personligen ÀndÄ inte vara orolig :)

Om du har rÀtt blir jag lite upprörd att sÀljarna inte har koll pÄ en sÄdan basic sak. Hon sa uttryckligen att kvittot Àr garanti-handlingen för de slutat med garanti-kort.
Vad Àr poÀngen att kunderna sjÀlva mÄste bestÀlla detta i efterhand? Och varför Àr detta inte tydligt informerat till AD?
Det Àr butikerna som sjÀlva mÄste bestÀlla garantikort separat, inte kunderna. Har varit sÄ i flera Är.

Hej Seiko-fantaster!
Har en SND255P1 jag köpte för mer Ă€n tio Ă„r sedan som tyvĂ€rr nu för tiden mest fĂ„r ligga i lĂ„dan och vara ledsen. Är det nĂ„gon idĂ© att försöka sĂ€lja eller Ă€r modellen helt kall? Ser att den kostar ca 1100kr pĂ„ creationwatches.

F172B065-D244-4D47-B52C-33F9179CE866.jpeg

Tillbaka
Topp