Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt dinka, Vad Àr det för ref?Min "beater"!
Tack! Det Àr en 7N42-6A00. HÀr Àr nÄgra fler bilder nÀr den sitter pÄ lÀnk.Snyggt dinka, Vad Àr det för ref?
VÀldigt snyggtTack! Det Àr en 7N42-6A00. HÀr Àr nÄgra fler bilder nÀr den sitter pÄ lÀnk.
Stort tack!VĂ€ldigt snyggt
Seiko "BFK" ska371.Den hĂ€r klockan lĂ„g och skrĂ€pade hos en kompis. Den fungerar inte och en del lume verkar ha lossnat frĂ„n en visare. Ăr den nĂ„got att ha? Var hittar man mer info om modellen?
Lastbilschaufför, lastat och lossat.Seiko "BFK" ska371.
JÀklar va sliten. Vad har han anvÀnt den till?
Very nice, jag mĂ„ste kanske köpa den tittat i flera Ă„r. Ăr den sĂ„ bra som Youtube pĂ„stĂ„r?Shogun idag.
Den Ă€r mycket bra. Du kommer inte att bli besviken. VĂ€ldigt bekvĂ€m pĂ„ bĂ„de lĂ€nk, gummi eller vad man nu önskar. Passar pĂ„ nĂ€stan allt.Very nice, jag mĂ„ste kanske köpa den tittat i flera Ă„r. Ăr den sĂ„ bra som Youtube pĂ„stĂ„r?
Den Àr mycket bra. Du kommer inte att bli besviken. VÀldigt bekvÀm pÄ bÄde lÀnk, gummi eller vad man nu önskar. Passar pÄ nÀstan allt.
Min Àr den nya versionen Sbdc029 men det Àr vÀl bara tavlan som skiljer dom Ät. Men som sagt, den Àr mysig. Köp om du har möjlighet.Tror dig tyvÀrr aldrig sett live men bland annat Àr det denna video som hÄllt mig pÄ halster
KĂ€nns som en urkorkad frĂ„ga, men Ă€r det dĂ€r en Marinemaster? Var helt sĂ€ker pĂ„ det till jag zoomade in, men blev sedan tveksam nĂ€r âMarinemasterâ inte stod pĂ„ tavlan. Vad Ă€r det för referens? Grymt snygg iaf!Gott Nytt Ă r pĂ„ er smĂ„ Seikosar!
KĂ€nns som en urkorkad frĂ„ga, men Ă€r det dĂ€r en Marinemaster? Var helt sĂ€ker pĂ„ det till jag zoomade in, men blev sedan tveksam nĂ€r âMarinemasterâ inte stod pĂ„ tavlan. Vad Ă€r det för referens? Grymt snygg iaf!
Edit: SLA021 va?
Vad Àr en sÄn vÀrd?Tack!
35-9000
Det Àr datumversionen av den mer vanliga Quartz Astron som var det första kvartsarmbandsuret som sÄldes till allmÀnheten den 25 december 1969.
Fanns bara med ljus tavla. Alla röda, alla svarta och i princip alla blÄ Àr ommÄlade. Det har funnits vissa KS med mörkgrÄ och mörkblÄ tavla men de Àr vÀldigt ovanliga.Fick in min andra King Seiko 44 hÀromdagen. En 44-9990 frÄn 1968 i stÄl. De förekommer Àven pÄ bukten med svart tavla, Riktigt snygga, men vet nÄgon om de Àr kosher eller Àr ommÄlade vita? De ser som regel för bra ut...