Tro oss 22/18 Àr mkt skönare pÄ en lÀnk. Ser dessutom betydligt mer estetiskt tilltalande ut. Alla som köper 22/20 Ängrar sig inom kort
Snyggt, tack för svar. DÄ lutar det Ät 22/18
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tro oss 22/18 Àr mkt skönare pÄ en lÀnk. Ser dessutom betydligt mer estetiskt tilltalande ut. Alla som köper 22/20 Ängrar sig inom kort
Snyggt, tack för svar. DÄ lutar det Ät 22/18
HÄller med, samt att 22/22 Àr en direkt fara för ditt vÀlmÄende.Tro oss 22/18 Àr mkt skönare pÄ en lÀnk. Ser dessutom betydligt mer estetiskt tilltalande ut. Alla som köper 22/20 Ängrar sig inom kort
Mycket skönare som sagt. DÄ kan du dessutom ha original-lÄs frÄn SEIKO om du vill.Snyggt, tack för svar. DÄ lutar det Ät 22/18
@Jonten lyssna pÄ Molle! Jag har hört att en pÄ forumet gick in i en kardiogen shock direkt efter att han monterade pÄ ett 22/22.HÄller med, samt att 22/22 Àr en direkt fara för ditt vÀlmÄende.
@Jonten lyssna pÄ Molle! Jag har hört att en pÄ forumet gick in i en kardiogen shock direkt efter att han monterade pÄ ett 22/22.
Det var bÀttre förr.
SBGJ00E, SBGE015, SBGH257 & SBDB001
Det var bÀttre förr.
Ăr nog tillbaka djupt ner i SEIKO-trĂ€sket snart igen. Ska bara invĂ€nta nĂ„gra roliga lanseringar.Du Ă€r vĂ€lkommen tillbaka, du kan lĂ„na min 025:a för att fĂ„ kĂ€nslora i gungning :-D
Om de tar upp produktionen av den igen sÄ ska jag köpa en, tror jag!
Landmaster GMT, SBDW005.
Köp en ny istĂ€llet, snacka med Svante i Globen sĂ„ hookar han upp dig.Ăr det bara jag eller drĂ€ller det inte alls av begagnade SLA025 pĂ„ KS sĂ€ljes, eBay etc?
Köp en ny istÀllet, snacka med Svante i Globen sÄ hookar han upp dig.
Kommer alltid ha en förkÀrlek till sarbGanska svettigt pris men för den som vill ha en ny SARB017 eller SARB033 sÄ har Gnomon fÄtt in nÄgra:
http://www.gnomonwatches.com/watches/seiko-watches/alpinist-green-ref-sarb017
http://www.gnomonwatches.com/spirit-automatic-black-ref-sarb033
Sugen pÄ att köpa en Sarb017, men antar att man Äker pÄ 25% moms plus Postens avgifter...Kommer alltid ha en förkÀrlek till sarb
Det fÄr du rÀkna med men bestÀller du frÄn Gnomon sÄ skickar de alltid med DHL Express sÄ du slipper delen med att Postnord hÄller din klocka som gisslan i en mÄnad. DHLs avgift Àr 3,75% pÄ en klocka I den prisklassen.Sugen pÄ att köpa en Sarb017, men antar att man Äker pÄ 25% moms plus Postens avgifter...
Tackar!Det fÄr du rÀkna med men bestÀller du frÄn Gnomon sÄ skickar de alltid med DHL Express sÄ du slipper delen med att Postnord hÄller din klocka som gisslan i en mÄnad. DHLs avgift Àr 3,75% pÄ en klocka I den prisklassen.
FörvĂ€xla inte tull och moms. Momsen Ă€r 25% av âvarans vĂ€rde+fraktkostnad+administrationsavgiftâ.Tackar!