toKarl
Basic
Otroligt fin du! Verkligen. Jag vet inget om bandstiften, men tappade andan för en stund. Snyggt.Mysmögel
Var hittar jag bra bandstift till denna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt fin du! Verkligen. Jag vet inget om bandstiften, men tappade andan för en stund. Snyggt.Mysmögel
Jag Àr inget fan av BAPE men boetten dÀremot! Finns den med "vanlig" tavla och vad Àr det i sÄ fall för ref?!Har ni sett ?! Jag tycker den ser bra ut, not bad.
Avskyr allt som har med streetwear att göra. Boetten var precis som tidigare talare sÀger bra men skulle aldrig köpa nÄgonting vare sig kamouflagemönster eller bape-logga.Har ni sett ?! Jag tycker den ser bra ut, not bad.
Mysmögel
45mm i diameter, 13,3mm tjock och 51,5mm lug-lug. Vilken bjÀsse!Har ni sett ?! Jag tycker den ser bra ut, not bad.
Har med vart sugen pÄ den,har du den hemma?Jag Àr fruktansvÀrt vankelmodig till om jag ska ha denna. Helst hade jag velat prova den ett par veckor, men med mitt anvÀndningsmönster sÄ ser den antagligen inte alls ny ut lÀngre, och det vore vÀl onödigt om jag dÄ inte fastnat för den.
Tycker den ser plastig ut.45mm i diameter, 13,3mm tjock och 51,5mm lug-lug. Vilken bjÀsse!
Lite fler bilder:
Det tycker jag med, gillar den inte alls. Den lÀr vÀl vara nÄgorlunda kvalitativ eftersom den gÄr loss pÄ typ 5000 apor + skatt.Tycker den ser plastig ut.
Ja, jag köpte den i nattdimman pÄ skidresa i helgen sÄ det blev som det blev. Lite för dyr för min ekonomi att spontanköpa dessutom. Jaja, jag ska suga pÄ karamellen. Titta kan jag ju göra!Har med vart sugen pÄ den,har du den hemma?
Borde va alkolÄs pÄ köp&sÀlj.Ja, jag köpte den i nattdimman pÄ skidresa i helgen sÄ det blev som det blev. Lite för dyr för min ekonomi att spontanköpa dessutom. Jaja, jag ska suga pÄ karamellen. Titta kan jag ju göra!
Ăr den sĂ€kerligen,vem vet den kanske Ă€r dödscool liveDet tycker jag med, gillar den inte alls. Den lĂ€r vĂ€l vara nĂ„gorlunda kvalitativ eftersom den gĂ„r loss pĂ„ typ 5000 apor + skatt.
Med en annan tavla sĂ„, den dĂ€r Ă€r sĂ„ jĂ€kla löjlig. Sen tycker jag att den Ă€r alldeles för stor. LĂ€r sĂ€kert sĂ€lja slut.Ăr den sĂ€kerligen,vem vet den kanske Ă€r dödscool live
Haha, sÀkert sÄ, men nu yrade jag in hos en juvelare/klockhandlare som inte tvekade att utnyttja mitt starka köpbegÀr! Kanske att en alkostyrd grind pÄ fysiska butiker skulle vara att föredra med...Borde va alkolÄs pÄ köp&sÀlj.
Haha ja precis!!Haha, sÀkert sÄ, men nu yrade jag in hos en juvelare/klockhandlare som inte tvekade att utnyttja mitt starka köpbegÀr! Kanske att en alkostyrd grind pÄ fysiska butiker skulle vara att föredra med...
Nyhet för mig, mycket bra! LÀr gÄ snabbare att fÄ grejorna med andra ord.Det kanske har diskuterats tidigare men Uncle Seiko ska öppna webbutik i UK. Samma priser som den vanliga men inom EU sÄ man slipper tull och svensk moms. Eller i alla fall i nÄgra mÄnader...
http://www.uncleseiko.co.uk
Skulle mao ha vÀntat nÄgon vecka pÄ att slÄ till pÄ ett nytt oyster-strap...Det kanske har diskuterats tidigare men Uncle Seiko ska öppna webbutik i UK. Samma priser som den vanliga men inom EU sÄ man slipper tull och svensk moms. Eller i alla fall i nÄgra mÄnader...
http://www.uncleseiko.co.uk
Vet dock inte nÀr de öppnar.Skulle mao ha vÀntat nÄgon vecka pÄ att slÄ till pÄ ett nytt oyster-strap...
SĂ„ goa bilder du tar.-SRPC49
Det blev en alltsÄ? Sweet!Spb083 pÄ ingÄng hoppas att den kommer imorgon
Javisst men inte min bildden Àr pÄvÀg.Det blev en alltsÄ? Sweet!