HÀr Àr ett par armband frÄn singularstraps.se. Jag Àr vÀldigt nöjd med bÄda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar inte heller det hÀr med lÀder pÄ dykarklockor. Det Àr ju bara fel helt enkelt!Tusen tack!
Original eller inte spelar ingen roll för mig, var mer ute efter ett bÀttre urval av hög kvalite. För mig Àr gummi ett mÄste pÄ badklocka.
Bonetto gör grymma band, 284 exempelvis. Finns hos Royalstraps. Watchgecko har ocksÄ ett bra utbud.Nu kanske jag inte har sökt ordentligt, men varr hittar man bÀsta gummi/silkon band till seiko dykare?
Torde vara SBGA387, Ă€ven kallad âGlacierâ (anspelar sĂ„klart pĂ„ likheterna med âSnowflakeâ), limiterad till 558 st world wide, om jag minns rĂ€tt. Lite av en drömklocka. Har dock bara sett den pĂ„ bilder.Hitta denna GS i en butik blev riktigt sugen isblĂ„ tavla limiterad i 500ex. Pris 6500$ hur hĂ„ller sig vĂ€rdet pĂ„ den? Har dĂ„lig koll pĂ„ seiko
Okej den va sjukt fin speciellt pĂ„ lĂ€dret gillade inte lĂ€nken. Tror dom skulle ha runt 6500$ sĂ„ jag fĂ„r fundera pĂ„ den lite !Torde vara SBGA387, Ă€ven kallad âGlacierâ (anspelar sĂ„klart pĂ„ likheterna med âSnowflakeâ), limiterad till 558 st world wide, om jag minns rĂ€tt. Lite av en drömklocka. Har dock bara sett den pĂ„ bilder.
Vad ska de ha för den? Med tanke pÄ de begrÀnsning finns chansen att den stÄr sig bra i vÀrde, men törs inte svara för det.
Gillade watchgecko , tack för tipset!Bonetto gör grymma band, 284 exempelvis. Finns hos Royalstraps. Watchgecko har ocksÄ ett bra utbud.
SÄ nÀra ett köpSBDC065
Do it!SÄ nÀra ett köp
Skulle aldrig slÀppt min Starlight! Fan sÄ fin den Àr. Fick gÄ pga höjden och att jag har andra blÄ klockor. Men en av de jag Ängradt mest! Grattis!-Made in Japan, Starlight och Nikka
Skulle aldrig slÀppt min Starlight! Fan sÄ fin den Àr. Fick gÄ pga höjden och att jag har andra blÄ klockor. Men en av de jag Ängradt mest! Grattis!
Den dÀr Àr sÄ sjukt bra!Klockmaster Globen levererar igen!
Perfekt nĂ€r man vill ha en Tuna men inte har handleder för originalet eller nĂ„gon av de âcoolare störreâ. SNE498p1
Hej Seiko-lovers!
Vilken tycker ni Àr snyggast?
âąSNDF85?
eller
âąSNAE69
Sportura. De Àr trevliga, Àgt en sjÀlv. RÀtt slimmad, bra storlek och finish
Sportura. De Àr trevliga, Àgt en sjÀlv. RÀtt slimmad, bra storlek och finish
-Posta gÀrna nÄgra bilder om möjligt
Inga kvar dessvÀrre
Men i avseende de tvÄ du frÄgar om sÄ Àr sportura dyrare av en anledning. BÀttre finish och Àven safirglas pÄ dessa. Dock skulle jag kolla begagnat först dÄ du kan fÄ en i fint skick för under tvÄ tusen och nog nÀstan nÀrmare tusen om du letar lite. Iaf sett till de senaste som gÄtt pÄ K&S hÀr