• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

HÀr Àr ett par armband frÄn singularstraps.se. Jag Àr vÀldigt nöjd med bÄda.
20190110_124119.jpg
20190202_112900.jpg

Hitta denna GS i en butik blev riktigt sugen isblÄ tavla limiterad i 500ex. Pris 6500$ hur hÄller sig vÀrdet pÄ den? Har dÄlig koll pÄ seiko:)
1024CDD9-7A72-4125-B29A-70B4C3FE7F3E.jpeg
CB515C99-D748-413C-B3B3-AC1655F0CD4D.jpeg
FEE1F37D-0A45-44F6-B921-0B6E4C143337.jpeg
Torde vara SBGA387, Ă€ven kallad ”Glacier” (anspelar sĂ„klart pĂ„ likheterna med ”Snowflake”), limiterad till 558 st world wide, om jag minns rĂ€tt. Lite av en drömklocka. Har dock bara sett den pĂ„ bilder.

Vad ska de ha för den? Med tanke pÄ de begrÀnsning finns chansen att den stÄr sig bra i vÀrde, men törs inte svara för det.

Torde vara SBGA387, Ă€ven kallad ”Glacier” (anspelar sĂ„klart pĂ„ likheterna med ”Snowflake”), limiterad till 558 st world wide, om jag minns rĂ€tt. Lite av en drömklocka. Har dock bara sett den pĂ„ bilder.

Vad ska de ha för den? Med tanke pÄ de begrÀnsning finns chansen att den stÄr sig bra i vÀrde, men törs inte svara för det.
Okej den va sjukt fin speciellt pÄ lÀdret gillade inte lÀnken. Tror dom skulle ha runt 6500$ sÄ jag fÄr fundera pÄ den lite !

Skulle aldrig slÀppt min Starlight! Fan sÄ fin den Àr. Fick gÄ pga höjden och att jag har andra blÄ klockor. Men en av de jag Ängradt mest! Grattis! :)

-Tack sÄ mycket! Ja den Àr fin. Just höjden eller tjockleken av boetten skapade osÀkerhet hos mig inför ett köp. Till slut valde jag att se det som en av klockoans egenheter som gör klockan mer karaktÀrsstark.

Det Àr hÀrligt med blÄ klockor i alla fall!:cool:

20190205_141527.jpg

Att behöva invÀnta svar pÄ ett mail som man inte vet nÀr det kommer innan man kan fortsÀtta.... Tur att den blÄ sunburst-tavlan livar upp tillvaron lite :woot:

-Posta gÀrna nÄgra bilder om möjligt ;)

Inga kvar dessvÀrre :(
Men i avseende de tvÄ du frÄgar om sÄ Àr sportura dyrare av en anledning. BÀttre finish och Àven safirglas pÄ dessa. Dock skulle jag kolla begagnat först dÄ du kan fÄ en i fint skick för under tvÄ tusen och nog nÀstan nÀrmare tusen om du letar lite. Iaf sett till de senaste som gÄtt pÄ K&S hÀr :)

Inga kvar dessvÀrre :(
Men i avseende de tvÄ du frÄgar om sÄ Àr sportura dyrare av en anledning. BÀttre finish och Àven safirglas pÄ dessa. Dock skulle jag kolla begagnat först dÄ du kan fÄ en i fint skick för under tvÄ tusen och nog nÀstan nÀrmare tusen om du letar lite. Iaf sett till de senaste som gÄtt pÄ K&S hÀr :)

-Tack för tipset.

Ja det kÀnns lite mer premium med safirglas och finishen ser ocksÄ mycket schysst ut!

Den ser ut som en mycket trevlig kvarts :happyhappy:
Fullt förstÄeligt att den Àr dyrare som ny.

Med 42mm i diameter ser det lovande ut.
Jag ska hÄlla utkik pÄ köp och sÀlj ;)

Tillbaka
Topp