Haha otippat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha otippat!
Inte okej pÄ en klocka i den prisklassen och med 6r15 urverket, iaf inte nÀr den Àr sÄ ny! Har du köpt den av AD i sverige sÄ tycker jag du ska gÄ tillbaka med klockan och fÄ den ruckad utan kostnad!MÀtt verket med Toolwatch +18,8s,vilket Àr inom ramen?Klockan Àr ca 1 vecka.
MÀtt verket med Toolwatch +18,8s,vilket Àr inom ramen?Klockan Àr ca 1 vecka.
Enligt spec ska urverket ligga mellan -15/+25s/d vilket enligt mig Àr horribelt med tanke pÄ vad klockan kostar.Inte okej pÄ en klocka i den prisklassen och med 6r15 urverket, iaf inte nÀr den Àr sÄ ny! Har du köpt den av AD i sverige sÄ tycker jag du ska gÄ tillbaka med klockan och fÄ den ruckad utan kostnad!
Om Seiko ska marknadsföra 6r som ett "bÀttre" urverk sÄ fÄr de nog börja rucka klockorna innan leverans. Det Àr ju samma urverk som 4r fast med ett annan fjÀder och typ en extra juvel eller nÄt. 4r Àr i sin tur ett 7s-verk med sekundstopp. I'm just saying...Enligt spec ska urverket ligga mellan -15/+25s/d vilket enligt mig Àr horribelt med tanke pÄ vad klockan kostar.
4R35/36/38 har manuellt uppdrag ocksÄ.Om Seiko ska marknadsföra 6r som ett "bÀttre" urverk sÄ fÄr de nog börja rucka klockorna innan leverans. Det Àr ju samma urverk som 4r fast med ett annan fjÀder och typ en extra juvel eller nÄt. 4r Àr i sin tur ett 7s-verk med sekundstopp. I'm just saying...
Kan svÀnga rÀtt rejÀlt ibland om den ligger, anvÀnds eller bÄda. SÄ ge den ett par dagar iaf. Mina kunde svÀnga frÄn +10 till -10 men i slutÀndan gÄ nÄn sekund fel pÄ en vecka.Lugn i stormen ny mÀtning pÄgÄr,det slog mig att den inte Àr uppvriden helt samt inte vart pÄ under natten,ny mÀtning pÄgÄr med Toolwatch.
Kan tÀnka mig det,jag Àr rÀtt stilla nu med iom operation av axeln. Men har haft sen pÄ under natten denna gÄng,en dag stannade min andra Seiko under dagen och dÄ Àr man stillaKan svÀnga rÀtt rejÀlt ibland om den ligger, anvÀnds eller bÄda. SÄ ge den ett par dagar iaf. Mina kunde svÀnga frÄn +10 till -10 men i slutÀndan gÄ nÄn sekund fel pÄ en vecka.
Kan svÀnga rÀtt rejÀlt ibland om den ligger, anvÀnds eller bÄda. SÄ ge den ett par dagar iaf. Mina kunde svÀnga frÄn +10 till -10 men i slutÀndan gÄ nÄn sekund fel pÄ en vecka.
Edit: slÀnger upp en mÀtning pÄ min gamla samurai. SvÀnger lite men Tot +0.7spd Àr vÀl ok tycker jag
[/QUOTE
Riktigt bra denna app gÄr bara med Android?
Snyggt!Uncle Seiko v2 pÄ blev bÀttre Àn förvÀntat.
KĂ€nns som svart band lyfter upp klockan endel.
@TobiasD hÀr kommer bilder.
NÄgot djur frÄn Fortnite,jag sa hÀst men Àr visst en Lama enligt grabbben!!
Tackar.Snyggt!
Jag hÄller tummarna (och det gör Àven min OCD).Lugn i stormen ny mÀtning pÄgÄr,det slog mig att den inte Àr uppvriden helt samt inte vart pÄ under natten,ny mÀtning pÄgÄr med Toolwatch.
Jag hÄller tummarna (och det gör Àven min OCD).
Icke limiterad,special edition o tillverkas under ett Ă„r,dock stĂ„r det ej special edition under som det gör pĂ„ min srpd11.Ăr SPB083 limiterad eller en del av standardsortimenten?
TackJag kör samsung sÄ japp!!
Snygg vÄffla btw!