Grattis! Min första automatare var ocksÄ en Seiko. Bra grejer. Potentielt farlig inkörsdrog.![]()
Första riktiga klockan, gillar den skarptvÀl mött.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Min första automatare var ocksÄ en Seiko. Bra grejer. Potentielt farlig inkörsdrog.![]()
Första riktiga klockan, gillar den skarptvÀl mött.
Grym! Linjerar kompassringen?Droppar nÄgra snabba till
![]()
![]()
Taadaaaa
![]()
Droppar nÄgra snabba till
![]()
![]()
Nee den Àr ju jÀttesne... Jag kommer gÄ vilseGrym! Linjerar kompassringen?![]()
Droppar nÄgra snabba till
![]()
![]()
Riktigt snyggt med grön urtavla, Àr svag för det!![]()
![]()
![]()
NÄn typ av vintagelÀnk satt vÀldigt bra, dock hade jag fÄtt vÀlja hade jag inte haft den glipan mellan boett och lÀnken men förstÄtt ÀndlÀnken behöver vara anpassad till boett för att det ska se bra ut!![]()
Inte riktigt sarb017 kÀnsla men nÀra inpÄ, ett hi-beat verk med grön tavla och guld detaljer vore nÀra pÄ perfektRiktigt snyggt med grön urtavla, Àr svag för det!
Hej!
Jag har letat lite pÄ den hÀr trÄden men Àr tacksam om jag kan fÄ en kort förklaring pÄ vad som skiljer eller vad gör benÀmningen PADI för klockorna i Seiko familjerna?
Riktigt fet! Ăr sjĂ€lv sugen pĂ„ en-SRPC49 eller Ninja eller den fetaste Turtle ever
![]()
Tack! Det jag undrade över Àr vad Seikos strategi Àr att sÀtta benÀmningen PADI pÄ vissa klockor?
FrÄn Seiko:Tack! Det jag undrade över Àr vad Seikos strategi Àr att sÀtta benÀmningen PADI pÄ vissa klockor?
Skiljer det nÄgot pÄ tex en turtle med PADI benÀmning jÀmfört med en turtle utan PADI?
Snyggt! Kul moddningSBDC hÀr med, 3:e dagen i rad
![]()
Riktigt bra trio du har dÀr. Du har dock rÀtt, man kan inte ha tomma platser i lÄdan...Min plan pÄ att bara köpa en klocka gÄr precis som planerat......
Dessutom sÄ Àr det ju 3 tomma jÀkla fack i klockboxen.
![]()