Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
The real Ninja-Thats my man
Drar det Ät sig damm som de andra Seikos?Gummit man fÄr till denna levererar. Mycket skönt och riktigt snyggt!
Inget jag mÀrkt!Drar det Ät sig damm som de andra Seikos?
Ok,mitt till Ninjan drog en damm,tÀnkte om det va samma material.Inget jag mÀrkt!
Ska bĂ€ra det ett par dagar och Ă„terkomma Ăn sĂ„ lĂ€nge ser jag ingenting men jag har ju bara burit den pĂ„ gummit i nĂ„gra timmar.Ok,mitt till Ninjan drog en damm,tĂ€nkte om det va samma material.
Inget jag mÀrkt!
Ok,mitt till Ninjan drog en damm,tÀnkte om det va samma material.
Upplevde ocksĂ„ att orginalgummit till min Turtle drog Ă„t sig massa damm.Ska bĂ€ra det ett par dagar och Ă„terkomma Ăn sĂ„ lĂ€nge ser jag ingenting men jag har ju bara burit den pĂ„ gummit i nĂ„gra timmar.
Ska bĂ€ra det ett par dagar och Ă„terkomma Ăn sĂ„ lĂ€nge ser jag ingenting men jag har ju bara burit den pĂ„ gummit i nĂ„gra timmar.
Ok,mitt till Ninjan drog en damm,tÀnkte om det va samma material.
Definitivt! Sjukt galen den dÀr.Denna borde fÄr mer handledstid
Har iof sj ett till minSka bĂ€ra det ett par dagar och Ă„terkomma Ăn sĂ„ lĂ€nge ser jag ingenting men jag har ju bara burit den pĂ„ gummit i nĂ„gra timmar.
Har iof ett till spb083,mennintetestat set Ă€nnu,la inte du bild med det pĂ„?Ska bĂ€ra det ett par dagar och Ă„terkomma Ăn sĂ„ lĂ€nge ser jag ingenting men jag har ju bara burit den pĂ„ gummit i nĂ„gra timmar.
Har anvÀnt det till SPB083j1 typ 3 ggr utan att det blivit dammigt. Men jag sÀtter pÄ gummibanden pÄ bÄda och bÀr de ett tag och ser hur det blirHar iof sj ett till min
Har iof ett till spb083,mennintetestat set Ànnu,la inte du bild med det pÄ?
TÀnkte hur det Àr?
Har iof sj ett till min
Har iof ett till spb083,mennintetestat set Ànnu,la inte du bild med det pÄ?
TÀnkte hur det Àr?
Har anvÀnt det till SPB083j1 typ 3 ggr utan att det blivit dammigt. Men jag sÀtter pÄ gummibanden pÄ bÄda och bÀr de ett tag och ser hur det blir
Ja det Àr definitivt grymma!De drar till sig lite damm men personligen tycker jag folk överdriver detta som ett stort problem. Jag gillar dessa band skarpt, ruggigt sköna och ser kanon ut.
Hur sköna som helst,har dock ej anvÀndt mitt till klockan jag har nu Ànnu.De drar till sig lite damm men personligen tycker jag folk överdriver detta som ett stort problem. Jag gillar dessa band skarpt, ruggigt sköna och ser kanon ut.
Borde testa mitt blÄa med,men hÄller mig lite tillHar anvÀnt det till SPB083j1 typ 3 ggr utan att det blivit dammigt. Men jag sÀtter pÄ gummibanden pÄ bÄda och bÀr de ett tag och ser hur det blir
Nu ska hÀr testasGummibanden Àr pÄ
Jag har upplevt att de drar Ät sig damm mest nÀr de Àr nya. Efter ett tag minskar den tendensen. Vet inte om det har att göra med att ytan blir hÄrdare eller vad det nu kan tÀnkas vara, men sÄ har jag upplevt det iaf.Upplevde ocksÄ att orginalgummit till min Turtle drog Ät sig massa damm.
Mina gummiband till Panerai drar inte Ät sig de minsta damm, vet att Seiko anvÀnder sig av ett annat material till sina Àn dem.Jag har upplevt att de drar Ät sig damm mest nÀr de Àr nya. Efter ett tag minskar den tendensen. Vet inte om det har att göra med att ytan blir hÄrdare eller vad det nu kan tÀnkas vara, men sÄ har jag upplevt det iaf.
De nyare Àr ju gjorda av silikon, inte gummi. Förklarar sÀkert en del.Mina gummiband till Panerai drar inte Ät sig de minsta damm, vet att Seiko anvÀnder sig av ett annat material till sina Àn dem.
Byte band pÄ min klocka idag, vilken skillnad! varför Àr inte detta orginal??
VÀl möt!
Det dÀr blÄ gummit, satt det pÄ nÀr du köpte klockan eller har du hittat det nÄgon annanstans? Sugen pÄ ett likadant!!Gummibanden Àr pÄ
Det kom med klockan SBDC065 heter klockan och Àr en special edition av 061, en annan urtavla. Vad jag vet sÄ kommer inte SBDC061 med gummit, utan det Àr bara special edition som kommer med bÄde lÀnk och gummi. Men du kan nog hitta det nÄgonstans, tyvÀrr vet jag inte ref-numret pÄ gummit.Det dÀr blÄ gummit, satt det pÄ nÀr du köpte klockan eller har du hittat det nÄgon annanstans? Sugen pÄ ett likadant!!
Ok! Tack i alla fall!Det kom med klockan SBDC065 heter klockan och Àr en special edition av 061, en annan urtavla. Vad jag vet sÄ kommer inte SBDC061 med gummit, utan det Àr bara special edition som kommer med bÄde lÀnk och gummi. Men du kan nog hitta det nÄgonstans, tyvÀrr vet jag inte ref-numret pÄ gummit.