Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den bilden fick bÀgaren att rinna över, nu har jag en köpesannons ute.-SRPC49
Den bilden fick bÀgaren att rinna över, nu har jag en köpesannons ute.
Du drÀnerar alltsÄ G-Shock trÀsket för att kunna gÄ ner dig i andra vÄtmarker?Den bilden fick bÀgaren att rinna över, nu har jag en köpesannons ute.
Naturgummi vs silikon.Mina gummiband till Panerai drar inte Ät sig de minsta damm, vet att Seiko anvÀnder sig av ett annat material till sina Àn dem.
Det ryktas om en mm300 med samma eller vÀldigt lik tavla.UrsÀkta smutsen.
Ălskar den blĂ„a tavlan pĂ„ min SBDC065/SPB083. Helt fantastisk.
Det hade varit grymt!Naturgummi vs silikon.
Det ryktas om en mm300 med samma eller vÀldigt lik tavla.
Kolla in Watchpartsplaza. Inte exakt samma men close enough, sitter vanligtvis pÄ en Monsterpadi.Ok! Tack i alla fall!
Om det Àr nÄgon annan som vet tar jag gÀrna emot tips.
Definitivt. Listar 39950 SEK i Sverige men âŹ3200 i resten av EU. Det dĂ€r Ă€r egentligen en finsk nĂ€tbutik sĂ„ listpriset baseras pĂ„ âŹ3200. LĂ€gg till 25 procent rabatt pĂ„ det sĂ„ har du nĂ€stan 40 procents rabatt jmf med det svenska listpriset.Inte för att jag har sĂ„ bra koll men var inte det hĂ€r vĂ€ldigt bra pris pĂ„ en ny MM300 frĂ„n AD?
https://www.klockmagasinet.se/seiko-prospex-marine-master-sla021j1
Vilken kÀrra alltsÄ-Batman begins (SRPC25)
Jag har kollat upp butiken och SEIKO Finland stÄr som sagt bakom dem sÄ bara att köpa.Inte för att jag har sÄ bra koll men var inte det hÀr vÀldigt bra pris pÄ en ny MM300 frÄn AD?
https://www.klockmagasinet.se/seiko-prospex-marine-master-sla021j1
Jag har kollat upp butiken och SEIKO Finland stÄr som sagt bakom dem sÄ bara att köpa.
Sarb033 och 035 Àr dressiga. Dessa har dock slutat tillverkas men dyker upp i köp/sÀljdelen dÄ och dÄ för runt 3000-3500kr.Tjena alla!
Behöver lite hjĂ€lp. Ăr ute efter en dressig Seiko för ungefĂ€r 4000:-.
Kom gÀrna med era förslag. Tack pÄ förhand!
Finns tvÄ olika kvaliteter, en Àr betydligt vÀrre Àn den andra.De drar till sig lite damm men personligen tycker jag folk överdriver detta som ett stort problem. Jag gillar dessa band skarpt, ruggigt sköna och ser kanon ut.
Sarb033 och 035 Àr dressiga. Dessa har dock slutat tillverkas men dyker upp i köp/sÀljdelen dÄ och dÄ för runt 3000-3500kr.
Plocka bort perlon sÄ har du en perfekt uppsÀttning tillbehör dÀr. Du behöver bara nÄgot fÀrgglatt nato att ha till sommaren sen.Prövar lite nya outfits pÄ min SKX007
Ă sikter vĂ€lkomnas! Ăr sjĂ€lv mest tveksam pĂ„ om Perlon-strapen (den tredje av de fyra) egentligen passar sĂ„ bra dĂ„ denna klocka Ă€r ganska bulkig.
Plocka bort perlon sÄ har du en perfekt uppsÀttning tillbehör dÀr. Du behöver bara nÄgot fÀrgglatt nato att ha till sommaren sen.
Khaki Àr riktigt snyggt pÄ SKX tycker jag. Kolla pÄ Cheapestnatostraps, de har massor med band i roliga fÀrger. Fördelen med SKX007 Àr ju att den passar pÄ allt!Tackar Jag tÀnker att jag ska införskaffa en khaki Nato till sommaren. Har du nÄgra tips pÄ fÀrgglada?
Khaki Àr riktigt snyggt pÄ SKX tycker jag. Kolla pÄ Cheapestnatostraps, de har massor med band i roliga fÀrger. Fördelen med SKX007 Àr ju att den passar pÄ allt!
Har köpt massor dÀrifrÄn. Sidan drivs av en svensk sÄ det Àr kul att det Àr lokalt. TÀnk pÄ att momsen inte Àr inrÀknad i priset som visas pÄ sidan utan lÀggs pÄ i varukorgen.Har du handlat dÀr tidigare? Hur upplevde du kvalitén osv? MÄste sÀga att det Àr nog de billigaste Nato-banden jag har sett hittills!
Mmm. LĂ€ngtar till khaki Naton faktiskt hehe