Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade ett Crafter blue Bavy liggandes.
Blev hemskt
Kan ev sÀlja det,anvÀnder det ej.SÀlja?
Edit: för ingen vidare kombo dessvÀrre, ett svart eller orange dÀremot!
Kan ev sÀlja det,anvÀnder det ej.
Va tvungen o testa nÀr ja hade ett hemma
Det följer med,springbars och tror Àven dom Àr tjocka.Tar dessa fat bars? Det enda negativa med skx cb annats Àr de ju grymma
Tjena alla!
Behöver lite hjĂ€lp. Ăr ute efter en dressig Seiko för ungefĂ€r 4000:-.
Kom gÀrna med era förslag. Tack pÄ förhand!
Schysst band ocksÄ!Sarb065! grym tavla och 6r15 urverk
Den Ă€r ju automatisk, det Ă€r rotorn du hör.Nu har denna suttit pĂ„ armen i nĂ€stan ett helt Ă„r. Det Ă€nda jag tycker Ă€r lite oroligt Ă€r att knackar man lite försiktigt pĂ„ glaset eller rör armen lite hĂ€ftigt sĂ„ skramlar den som fan inne frĂ„n verket. Ăr det normalt för denna? NĂ„gon som har samma upplevelser?
Jag ana det med. Men i gemförelse med andra automatiska hör det inte sÄ mycket.Den Àr ju automatisk, det Àr rotorn du hör.
Menar den hörs mycket i gemförelseJag ana det med. Men i gemförelse med andra automatiska hör det inte sÄ mycket.
Det Àr normalt.Jag ana det med. Men i gemförelse med andra automatiska hör det inte sÄ mycket.
Menar den hörs mycket i gemförelse
TackDet Àr normalt.
Schysst band ocksÄ!
Förmiddagens seiko. Byter nog till mm200 pÄ eftermiddagen.