Har du inte sett âOctopussyâ?Den var ny för mig! Hur funkar den?
![Nailbiting :nailbiting: :nailbiting:](/styles/baisik/xenforo/smilies/nailbiting.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du inte sett âOctopussyâ?Den var ny för mig! Hur funkar den?
Jooooo men antar att jag fĂ„r se den igenHar du inte sett âOctopussyâ?![]()
Ăr vĂ€l inte sir Moores finest moment direktJooooo men antar att jag fĂ„r se den igen![]()
Har den gröna. BÀrs för jÀkla bra. Ska det komma fler i street-variation, nÄgon som vet?Street Series hos KM Globen:
![]()
Dessa kommer, lanserades pÄ Basel, SNE541 och SNE543. Svincoola!Har den gröna. BÀrs för jÀkla bra. Ska det komma fler i street-variation, nÄgon som vet?
Tackar .. men ska street vara förbehÄllet tuna eller?Dessa kommer, lanserades pÄ Basel, SNE541 och SNE543. Svincoola!
![]()
![]()
âOh, grow up double-oh seven!âĂr vĂ€l inte sir Moores finest moment direkt
![]()
![]()
Annars en ganska Seiko-tÀt rulle, mest kÀnd Àr vÀl G757
Det Àr vÀl slutet av 80 till början av 90. Tror inte att de körde med den kalibern speciellt mÄnga Är.Snabb frÄga, Àr det nÄgon som har koll pÄ under vilken period kaliber 7t34 tillverkades?
Tack och bockDet Àr vÀl slutet av 80 till början av 90. Tror inte att de körde med den kalibern speciellt mÄnga Är.
Ingen aning, relativt nytt koncept sÄ vi fÄr vÀl se.Tackar .. men ska street vara förbehÄllet tuna eller?
Gjorde en egen för ett tag sedanSkrattade högt nÀr jag lÀste den hÀr:
![]()
Den dÀr Àr nog fin i solen va?Billigaste klockan i samlingen har fÄtt mest handledstid sista mÄnaderna, en gammal 7005-8022.![]()
![]()
D= SumoVad Àr skillnaden pÄ kommande SRPD23K1 och SRPC93K1 mer Àn estetiska saker som urtavla och fÀrg pÄ bezel?
Provade SRPC93K1 idag och kÀndes som ett mycket bra alternativ till sommarklocka![]()
D= Sumo
C= Samurai
Olika modeller med olika design helt enkelt, thatâs it.
Inte lÀtt med alla modellbeteckningar. Kommande Save The Ocean Turtle har ref SRPD21. Den kommer Àven som Samuraj och som Solar Chrono. Dessa special editions brukar slÀppas med alla tre boetter.Ahaaaa, trodde fan att den nya save the ocean var en Samurai och Turtle. SÄ bra koll har jag.
Tack!