• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Godmorgon :)
336FCBA4-DB1E-4E4C-AFA8-74C8E6BB4558.jpeg

Hejsan. Första inlÀgget för min del, jag undrar om nÄgon har erfarenhet eller en uppfattning om seikos nyare solar quartz chrono. Jag har en save the ocean samurai men jag tycker chronon ocksÄ Àr snygg. Och vardagspraktisk.

Gummi frÄn Belhamel dök upp igÄr.
47A563FF-ADF0-41E1-BD29-FDBB0BD47353.jpeg

Bara haft det pĂ„ klocka och handleden en halv dag men vĂ€ldigt nöjd. Fick ocksĂ„ med ett bandverktyg och tvĂ„ ”Seiko-bandstift”
Snyggt!!!
Köpte du direkt frÄn deras sida? Vad gick det pÄ med frakt och alla avgifter?

Vet nÄgon var man kan köpa denna skönhet, helst inom EU?
20190726_174225.jpg

Ssc667
Hittat den i USA men med frakt tull och moms tycker jag kanske att det finns roligare för samma pengar?!

Snyggt!!!
Köpte du direkt frÄn deras sida? Vad gick det pÄ med frakt och alla avgifter?
Köpte direkt.
De har bytt namn och dÄ ocksÄ tagit fram nya straps. Betalade USD 45 ink allt. Fick 15% iom att man var en early bird.

Har nu haft den pÄ handleden hela dagen i 30 graders vÀrme. Sitter vÀldigt skönt!
Ytan Àr lite matt (svÄrt att förklara) sÄ gummit klibbar inte mot husen.

Köpte direkt.
De har bytt namn och dÄ ocksÄ tagit fram nya straps. Betalade USD 45 ink allt. Fick 15% iom att man var en early bird.

Har nu haft den pÄ handleden hela dagen i 30 graders vÀrme. Sitter vÀldigt skönt!
Ytan Àr lite matt (svÄrt att förklara) sÄ gummit klibbar inte mot husen.
Nice!
Var det lÄng leveranstid?

Iom att var en early-bird bestÀllning sÄ tog det sin tid. Jag tror nog att vanliga bestÀllningar gÄr pÄ 2-3 dagar.
NÀr paketet vÀl var pÄ g sÄ tog det 3 dagar frÄn Dublin.
Absolut godkÀnt!

Gummi frÄn Belhamel dök upp igÄr.
47A563FF-ADF0-41E1-BD29-FDBB0BD47353.jpeg

Bara haft det pĂ„ klocka och handleden en halv dag men vĂ€ldigt nöjd. Fick ocksĂ„ med ett bandverktyg och tvĂ„ ”Seiko-bandstift”
Hvordan passer remmen mot kassen, gitt at det ikke er en 007? Jeg kunne tenkt meg en slik rem selv, til min 7290, men usikker pÄ hvor godt den vil passe.

Tillbaka
Topp