• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den hÀr fick visst bada idag med.. :D
PicsArt_07-27-12.24.45.jpg
PicsArt_07-27-12.25.20.jpg
PicsArt_07-27-12.25.43.jpg

Mini turtle kom idag, men bezeln Ă€r nĂ„got misaligned. Är det tillrĂ€ckligt lite för att man fĂ„r leva med det eller Ă€r det lika bra att skicka tillbaka den?
IMG_20190726_135654.jpg
IMG_20190726_135640__01.jpg
MÄnga Àr misalignade men det dÀr kÀnns för mycket i min vÀrld. Jag hade skickat tillbaks. Vet inte vad övriga sÀger?
Vet nÄgon var man kan köpa denna skönhet, helst inom EU?
20190726_174225.jpg

Ssc667
Hittat den i USA men med frakt tull och moms tycker jag kanske att det finns roligare för samma pengar?!
@Crazybone var köpte du din?

Jag fÄr ha lite is i magen. Kanske dyker upp fler inom kort.
Jag kollade pÄ Amazon precis, och du kan köpa den dÀr för cirka 2980 kr med tull och moms inrÀknad. De har nÄgon kampanj pÄ den just nu dÀr de slÄr av 39 dollar pÄ checkout. SÄ att totala priset blir 2989 kr med tull och moms. SÄ att det Àr ÀndÄ bra pris.

MÄnga Àr misalignade men det dÀr kÀnns för mycket i min vÀrld. Jag hade skickat tillbaks. Vet inte vad övriga sÀger?

@Crazybone var köpte du din?
Efter att ha haft den ett tag hemma sÄ kÀndes det ÀndÄ överkomligt, och lÀste lite om hur folk fÄtt sina törtlar och att de fÄtt gÄ igenom flera butiksex för att hitta en utan problem.

Nu Àr det nog för sent att skicka tillbaka den i och med att jag anvÀnt den ett par dagar. NÄgon kanske vet om det gÄr att fixa mha garantin dÄ det "bara" ska vara att ta loss bezeln och fila till fjÀdern som ligger emot för att justera var stoppen gÄr (inget jag Àr sugen pÄ att göra sjÀlv).
:seiko:
Edit: sÄhÀr ser den ut pÄ armen frÄn lite lÀngre hÄll
IMG_20190728_161842__01.jpg
IMG_20190726_141908__01.jpg

Senast Àndrad:
Hej pÄ er! Behöver lite hjÀlp..

Badade med min SKX i en pool för nÄgra dagar sedan och tyvÀrr sÄ var den inte helt tÀt. Jag köpte klockan för strax över tvÄ Är sedan, har enbart mer eller mindre anvÀnt den som office diver. Givetvis badat med den nÄgra gÄnger, men inte dykt och har inte ex. spelat golf eller extremsporter. Har ingen försÀkring pÄ klockan heller dÄ, tja, den var lite för billig för det och för att jag aldrig kunde förestÀlla mig att en dykarklocka inte skulle hÄlla tÀtt.

Vad kan jag göra i detta fall? Är det bara att panga upp pengarna och betala för kalaset?

Strax efter poolbad:
20190725_180204.jpg

FrÄn idag:
20190729_104135.jpg

Tillbaka
Topp