Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fan vilken hÀrlig bild (som vanligt)! Grattis till en riktigt fin klocka. Jag saknar min!-Fick hemma denna idag! Batman bezelring och haj-tavla Àr en galet bra kombo
SRPD21
Fan vilken hÀrlig bild (som vanligt)! Grattis till en riktigt fin klocka. Jag saknar min!
Ser riktigt bra ut! Grattis!Idag kom den, Angus jubilee fr Strapcode /Hongkong. Tog 3 dagar..
TackarSer riktigt bra ut! Grattis!
Ja, den fick Äka till Optura. Minst sex veckors vÀntetid... Hann ha den i tvÄ veckor innan den pajade.Tack sÄ mycket! Hade lÀst att du hade lite problem med din Blev det retur?
Coolt att de har skrivit Lassale pÄ visaren ocksÄ.Första nya pÄ ett bra tag! Kunde inte motstÄ den nÀr den dök upp, lÀnge velat ha en Lassale-Seiko i samlingen.
Ja, den fick Äka till Optura. Minst sex veckors vÀntetid... Hann ha den i tvÄ veckor innan den pajade.
Japp, sÄ Àr det. Blir nÀsta Ärs sommarklocka!-JÀtte trÄkigt men det kommer bli kanon nÀr den Àr tillbaka sen fÄr man tÀnka
Idag kom den, Angus jubilee fr Strapcode /Hongkong. Tog 3 dagar..
Yes lÄset Àr bÀttre Àn orginalet och lÀnken med. Skruvar istÀllet för stift. Men gillar orginalet med pÄ nÄt sÀtt..Mycket frÀschare Àn originallÀnken. KÀnns den gedigen?
Tack för tipset Ăr det bara armbandet som skiljer?@Tobyponken
NĂ€stan samma som du var ute efter: https://www.klockmagasinet.se/seiko-solar-chronograph-ssc625p1
NĂ€, det Ă€r nog annan tavla ocksĂ„.Tack för tipset Ăr det bara armbandet som skiljer?
SÄg att tavlan skiljer lite, Àven att sekundvisaren inte heller likadan ut.NÀ, det Àr nog annan tavla ocksÄ.
@Crazybone kan sÀkert se det bÀttre.
Tackar, hÀr Àr lite extra bilder..
Snyggt faktiskt.. Ele pÄ ett grönt IsofraneDen dÀr ska du ha pÄ Strapcodes gröna nya formade band. Blir helt otroligt snyggt om du frÄgar mig.
Snyggt faktiskt.. Ele pÄ ett grönt Isofrane