Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÄr i tankarna pÄ att eventuellt byta ut min Aquaracer mot en mm200.
NÄgon som Àr sugen pÄ att dela lite inspiration? Helst den blÄ..![]()
Grymt! Tack. JĂ€kligt fina bilder!
Grymt! Tack. JĂ€kligt fina bilder!
Blir inte mindre sugen nu..
Nya twillighten Àr grymt snygg ocksÄ..Grymt! Tack. JÀkligt fina bilder!
Blir inte mindre sugen nu..
Nya twillighten Àr grymt snygg ocksÄ..![]()
![]()
En riktigt snygg klassiker [klahâ-SIIK-err]!-SARB035
![]()
En riktigt snygg klassiker [klahâ-SIIK-err]!
Har sjÀlv en 033, för tredje gÄngen tror jag. TÀnkt keeper denna gÄng, men den anvÀnds nÀstan aldrig. Dock tvivlar jag att lÀgga ut den. Vill inte Ängra igen. Blir ju svÄrare att fÄ tag pÄ.
TÀnker som sÄ, att klockor ska anvÀndas och inte bara ligga i lÄdan. FrÄgan Àr hur lÀnge det kan gÄ mellan gÄngerna, var grÀnsen gÄr för att flippa eller keepa?
Men om man inte har en blue lagoon sÄ Àr det trevligt med enVem behöver en great white shark nÀr man har en blue lagoon?
![]()
Ha ha, det Àr svÄrt dock att ha bara EN turtle! Har tre för nÀrvarande men Àr sugen pÄ en eller tvÄ till... Ah, detta glada vansinne!Men om man inte har en blue lagoon sÄ Àr det trevligt med en![]()
![]()
Jo tack! Det dÀr vet jag lite omHa ha, det Àr svÄrt dock att ha bara EN turtle! Har tre för nÀrvarande men Àr sugen pÄ en eller tvÄ till... Ah, detta glada vansinne!![]()
Men om man inte har en blue lagoon sÄ Àr det trevligt med en![]()
![]()
Köpte det med klockan. Ska vara köpt pĂ„ Royal Straps. Ăr ett Geckota men hittar inte exakt modell dĂ€r. Men nĂ„got i denna stilen Ă€r det:Kanske har frĂ„gats innan men vart har du köpt armbandet?
Köpte det med klockan. Ska vara köpt pĂ„ Royal Straps. Ăr ett Geckota men hittar inte exakt modell dĂ€r. Men nĂ„got i denna stilen Ă€r det:
https://www.royalstraps.se/collecti...winchester-light-brown?variant=21397930180708
Eller kanske detta?
https://www.watchgecko.com/classic-handmade-italian-leather-strap
Det Àr grymt snyggt och skönt sÄ kan rekommenderaTack! Kom pÄ nu att jag har nog frÄgat dig tidigare hÀr i trÄden... Jaja, minnet Àr bra men kort.
SÄ jÀkla typiskt, fick hem nya klockan idag, sÄdÀr lagom överlycklig nÀr sms om att paketet var framme. Packar upp, fÄr wow kÀnslan, plastar av spÀnnet och testar den, För STOR43mm var större Àn jag trodde det skulle vara, sÄ nu sitter jag hÀr med en helt ny klocka som jag inte kan anvÀnda... Àlskade verkligen fÀrgen pÄ visarna mot den krÀmvita tavlan, nÄja den finns snart pÄ Köp och sÀlj ifall nÄn Àr intresserad av att göra ett klipp...
![]()
![]()
Skrev fel! Den Ă€r 42Ăr den inte 41mm?