• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Slutspurt semester!
Seiko SKX 007, tropico vintage style, Husqvarna 350 ;)
33EC4CD2-5191-495C-9B66-C5C1F0B54D10.jpeg

Bilagor

• FD1728FE-D8C7-46E1-8449-448E17B7E1E6.jpeg
    FD1728FE-D8C7-46E1-8449-448E17B7E1E6.jpeg
    245.9 KB · Visningar: 1
Hej!
Blivit sugen pĂ„ en seiko, har en budget pĂ„ runt 10000. FĂ„r gĂ€rna vara tĂ„lig sĂ„ jag tĂ€nkte ha den jobbet har ni nĂ„got bra förslag. Är lite sugen pĂ„ Hulk, hur Ă€r tankarna kring den?

Hej!
Blivit sugen pĂ„ en seiko, har en budget pĂ„ runt 10000. FĂ„r gĂ€rna vara tĂ„lig sĂ„ jag tĂ€nkte ha den jobbet har ni nĂ„got bra förslag. Är lite sugen pĂ„ Hulk, hur Ă€r tankarna kring den?
Finns mÄnga grymma seikos under 10k. VÀlj det som passar dig, storlek, fÀrg, lÀnk/gummi. Hade jag tÀnkt lÀgga runt 10k pÄ en Seiko hade jag försökt hitta en sbdx001 :)

Vad sÀger ni om Diashield pÄ rostfritt? Jag klarar inte av vanliga rostfria klockor, har typ nickelallergi, sÄ kör titan istÀllet, bÄde med Diashield och utan. Diashield pÄ rostfritt, Àr det "Comfortex", kanske vÀrt att prova?

Yepp och tackar gudarna att jag var först. En otrolig klocka. Googlat MYCKET efter den, svÄr och hitta. Eller inte hittat den nÄgonstans. Dvs ref:SBDC007 (utan x pÄ tavlan). Sbdc029 finns typ i Japan. Men dÄ fÄr man betala ocksÄ och fÄr "x:et" pÄ köpet... :D
Jag tycker inte X'et gör sÄ mycket, retar mig dÀremot pÄ Scuba vs Diver's :)

Tillbaka
Topp