Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr inte sĂ„ förtjust i gummit som följer med den hĂ€r sĂ„ ska prova âSail strapâ frĂ„n @Royal Straps
à terkommer med utlÄtande men ser i alla fall bra ut pÄ klockan.
Gummi och lÀnk, men inte jÀtteförtjust i gummit. DÀremot nöjd med bandet som sitter pÄ nu sÄ det fÄr nog sitta kvar.Fick du gummi med din? Min kom pÄ lÀnk...
Ja den Àr riktigt grym..Hej!
Blivit sugen pĂ„ en seiko, har en budget pĂ„ runt 10000. FĂ„r gĂ€rna vara tĂ„lig sĂ„ jag tĂ€nkte ha den jobbet har ni nĂ„got bra förslag. Ăr lite sugen pĂ„ Hulk, hur Ă€r tankarna kring den?
Ele den hÀr Seiko Shogun ref:SPB099J ocksÄ limited edition. Kostar typ 39k..
JassÄ..? Kollade snabbt pÄ C24..39k?
Listar drygt 17-18k sek i Thailand..
JassÄ..? Kollade snabbt pÄ C24..
JassÄ skulle lÀtt köpt om dom var i lite mer normala priser..Galet isÄfall, har hört de inte sÄlt slut ens..
PÄ nÄt sÀtt liknar Roli Sub,Ele den hÀr Seiko Shogun ref:SPB099J ocksÄ limited edition. Kostar typ 39k..
Det Àr Rolex som liknar Seiko. Seiko har funnits lÀngre. Och Rolex har hÀrmat Blancpain fr början, sÄ dom var inte först.. Haft Mm300, tyckte den var lite klumpig..PÄ nÄt sÀtt liknar Roli Sub,
Kika pÄ Marinamaster ocksÄ
Finns mÄnga grymma seikos under 10k. VÀlj det som passar dig, storlek, fÀrg, lÀnk/gummi. Hade jag tÀnkt lÀgga runt 10k pÄ en Seiko hade jag försökt hitta en sbdx001Hej!
Blivit sugen pĂ„ en seiko, har en budget pĂ„ runt 10000. FĂ„r gĂ€rna vara tĂ„lig sĂ„ jag tĂ€nkte ha den jobbet har ni nĂ„got bra förslag. Ăr lite sugen pĂ„ Hulk, hur Ă€r tankarna kring den?
Hade gÀrna haft en klumpig Mm300 jagDet Àr Rolex som liknar Seiko. Seiko har funnits lÀngre. Och Rolex har hÀrmat Blancpain fr början, sÄ dom var inte först.. Haft Mm300, tyckte den var lite klumpig..
OjdĂ„ visste inte om det, dĂ„ kolla gĂ€rna GS finns snygga modeller tillexempel âsnowflakeâDet Ă€r Rolex som liknar Seiko. Seiko har funnits lĂ€ngre. Och Rolex har hĂ€rmat Blancpain fr början, sĂ„ dom var inte först.. Haft Mm300, tyckte den var lite klumpig..
Ni Àr iaf en för liteHur mÄnga SLA033 Àr vi pÄ KS?
Knep du den av Jaggis? Jag var ordentligt sugen ett tagSÄ grym. Seiko Shogun ref:SBDC007 helt i Titan. SvÄrare o hitta dessa dagar..
Yepp och tackar gudarna att jag var först. En otrolig klocka. Googlat MYCKET efter den, svÄr och hitta. Eller inte hittat den nÄgonstans. Dvs ref:SBDC007 (utan x pÄ tavlan). Sbdc029 finns typ i Japan. Men dÄ fÄr man betala ocksÄ och fÄr "x:et" pÄ köpet...Knep du den av Jaggis? Jag var ordentligt sugen ett tag
Jag tycker inte X'et gör sÄ mycket, retar mig dÀremot pÄ Scuba vs Diver'sYepp och tackar gudarna att jag var först. En otrolig klocka. Googlat MYCKET efter den, svÄr och hitta. Eller inte hittat den nÄgonstans. Dvs ref:SBDC007 (utan x pÄ tavlan). Sbdc029 finns typ i Japan. Men dÄ fÄr man betala ocksÄ och fÄr "x:et" pÄ köpet...
OcksÄ lÀst det samt att den nya Sumon som finns i butikerna finns, men att dom inte kommer tillverka mer nÀr dom Àr slutsÄlda..LÀste att Sumon utgÄr ut sortimentet, kan det stÀmma?
https://www.seiyajapan.com/blogs/news/sayonarasumo
Min Àr den enda keepern i samlingen. Snart hÀngt med i 5 Är.
HÄll hÄrt i den.