• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Arnie pÄ waffle
Det funkar vÀl?
84ABC694-5FAE-4D41-8F48-438939F01411.jpeg

C60FA0B4-5F97-4321-AF47-11C156DE8A9B.jpeg
Inne pÄ sjÀtte raka dagen med denna nu och det Àr vÀldigt svÄrt att ta av den frÄn handleden trots stark konkurrens i klocklÄdan. Jösses vad bra den Àr!
Hade tidigare en ambition att hitta rÀtt pÄ en Arnie frÄn - 86 som Ärsklocka men priserna var lite vÀl höga, perfekt timing dÄ nÀr denna utannonserades och jag stÀllde mig faktiskt i kö hos Klockmaster FÀltan minuter efter IG-kontot "Seikoleaks" publicerade sin bild i vintras/vÄras. :)
DSC_0447.JPG
Köerna till Seikos Arnie-slÀpp i Globen började pÄ StrandvÀgen i Stockholm. Bytte snabbt till tunnelbana och vips sÄ satt han pÄ armen. Mycket nöjd!
20190823_172544.jpg
20190823_172530.jpg
20190823_172412.jpg

20190823_173030.jpg

20190823_173301.jpg

-Arnie verkar vara otroligt cool och era wristshots gör inte saken bÀttre, jag börjar bli sugen.

LÀgg gÀrna ut lite wristshots med lÄngÀrmad skjorta om nÄgon har lust :D

NÀsta inköp Àr ytterligare en Seiko sÄ jag har gÄtt i sÀljtankar av denna och börjat anvÀnda den mer o mer innan avsked. Det fick motsatt effekt :happyhappy:. I can't quit you spb071j1 :heart:. Vill inte att ett mÀrke ska dominera för mycket av "klockgarderoben" men det Àr svÄrt nÀr ett mÀrke gör snygga klockor till humana priser

DSC_2316.JPG

Är det nĂ„gon som vet var man billigast hittar ett 6r15- (eller ne15-) urverk? 115 dollars pĂ„ Startimesupply Ă€r det billigaste jag hittat sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt. Kanske nĂ„gon som har ett hemma t o m? :)

SÄ sjukt lÀcker! Bland de coolaste slÀppet frÄn Seiko tycker jag. Hur kÀnns den?
KÀnns svinbra förutom att jag inte Àr sÄ förtjust i titankladdkÀnslan. Men det vet jag ju om och vÀnjer mig. Tycker vikten Àr vÀldigt vÀlbalanserad, har bara provat den utan urverk i tidigare. Kommer nog testa gummi pÄ den.

Tillbaka
Topp